مشکلات حقوقی دو تن از جانبازان ۷۰ درصد با دستور رئیس کل دادگستری کرمانشاه بررسی شد

10:58 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات حقوقی دو تن از جانبازان ۷۰ درصد با دستور رئیس کل دادگستری کرمانشاه بررسی شد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و به بررسی برخی ازمشکلات حقوقی و قضایی مطرح شده پرداختند.

خبرگزاری میزان -  رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنها دیدار کردند.

توسلی زاده دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از برکات و وظایف کاری دانست و گفت: وظیفه داریم همواره دیدار با این عزیزان و خانواده‌های ایشان را در برنامه کاری خود داشته باشیم ضمن اینکه این اقدام را از برکات کاری خود می‌دانیم. 

وی با تقدیر از روحیه‌ی بالای عزیزان جانباز یادآور شد خوشبختانه روحیه‌ی بالا و جهادی شما عزیزان که دردوران دفاع مقدس سبب پیروزی شد هم اکنون نیز مشاهده می‌شود این روحیه بالا همانند کلاس درسی است که باید سرلوحه کار جوانان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یقیناً اگر امروز بسیاری از معادلات بین المللی به نفع ماست ناشی از فداکاری شما جانبازان عزیز هستند؛ و امروز بر ماست قدردان خدمات و زحمات ارزشمند شما عزیزان باشیم.

گفتنی است در این دیدار برخی ازمشکلات حقوقی و قضایی این دو عزیز که مطرح شده بود از سوی رئیس کل دادگستری بصورت دقیق بررسی و با تماس تلفنی با مسئولین مربوطه خواهان تسریع در اقل زمان ممکن برای رفع مشکل و حل آن شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *