اشکش: نباید اتفافات درون زمین را به بیرون ربط بدهیم/ باز هم از داوری متضرر شدیم

21:59 - 22 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۲۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اشکش: نباید اتفافات درون زمین را به بیرون ربط بدهیم/ باز هم از داوری متضرر شدیم
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: مساوی در اراک به معنی خداحافظی از لیگ برتر بود و بابت این اتفاق متاسفم.

خبرگزاری میزان - ابراهیم اشکش، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*همانند بازی‌های قبلی امروز هم از داوری متضرر شدیم و در دقایق اولیه بازی پنالتی تیم ما گرفته نشد و در ادامه قبل از اخراج بازیکن ما، آفساید تیم حریف گرفته نشد و مجبور شدیم ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم.

*داور امروز خیلی راحت از کارت‌هایش استفاده کرد. البته به دنبال توجیه نیستم. مساوی در اراک برای ما به معنی خداحافظی از لیگ برتر بود و بابت این اتفاق متاسفم و به سهم خودم، در این سقوط نقش داشتم.

*به بازیکنان‌مان بابت تلاشی که در چند بازی اخیر داشتند خسته نباشید می‌گویم و پس از بازی با آلومینیوم هم شاهد گریه بازیکنان در رختکن بودیم که نشان دهنده تعصب‌شان بود.

*برای خداداد افشاریان احترام قائل هستم اما، در بازی با فولاد دو پنالتی و در بازی با آلومینیوم یک پنالتی ما گرفته شد و البته در خصوص نحوه قضاوت داوران برای تیم هم استانی ما صعنت نفت قصد صحبت ندارم.

*آیا اراده‌ای برای بقای تیم نفت سلیمان وجود داشت؟ نباید اتفافات درون زمبن را به بیرون ربط بدهیم. در طول فصل حدود ۶۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان ما پرداخت و اردو‌های خوبی هم برای تیم برگزار شد. در مجموع مسجد سلیمان به‌زودی باز هم در لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *