درویش: عده‌ای می‌خواهند پرسپولیس را از آسیا حذف کنند/ برنمی تابند مجوز حرفه‌ای بگیریم

17:30 - 22 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۲۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: عده‌ای می‌خواهند پرسپولیس را از آسیا حذف کنند/ برنمی تابند مجوز حرفه‌ای بگیریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای دنبال این بودند که چطور می‌توانند مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را باطل کنند.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از بازی هفته بیست و نهم لیگ‌برتر مقابل گل‌گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*امیدوارم با انرژی مثبتی که می‌فرستند تیم با نتیجه خوب از زمین بیرون بیاید و مهیای روز آخر و قهرمانی بشویم.

*در مورد اینکه از روز گذشته اظهارات جدیدی درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس مطرح و باعث نگرانی هواداران این تیم شده؟ براساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم، اما اگر عده‌ای در پی این هستند که ما را حذف کنند باید از آن‌ها سؤال کنید. براساس اسنادی که ما قرار بود بارگذاری کنیم تمام اسنادی را که برای گرفتن مجوز حرفه‌ای لازم بود، مهیا کردیم.

*آیا مشکل مالیاتی برانکو حل شده؟ بله!

*در واکنش به صحبت‌های ضد و نقیض مطرح شده و توئیت‌های زده شده در این باره؟ از کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند بپرسید. متأسفانه یکسری برنمی‌تابند ما مجوز حرفه‌ای بگیریم. از روز اول و حتی قبل از اینکه زمان مجوز حرفه‌ای تمام شود، عده‌ای دنبال این بودند که چطور می‌توانند مجوز را باطل و مشکل درست کنند. ما به هواداران می‌گوییم؛ ما تمام کار‌ها را انجام دادیم و مابقی را باید حقوقی‌ها بگویند و تا امروز هم کم و کاستی به ما نگفتند.

*در مورد مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و توئیت‌های قربان‌زاده؟ این با نامه‌ای که گرفتیم مشکل را حل کردیم، اما این بد است که این مسائل دهان به دهان می‌گردد و عوامل AFC می‌گویند چه خبر است که خودشان دوست ندارند تیم کشورشان بالا برود! این چه برخوردی است و همه دوست دارند مشکلی ایجاد کنند تا تیم‌شان به مسابقات نرود، در حالی که این یک کار ملی است و ایران مطرح است. حداقل برای ایران این کار را کنیم تا از این موهبت بی‌بهره نماند.

*آیا پرسپولیس امسال در کسب جام دبل خواهد کرد؟ ان‌شاءالله اگر خدا کمک کند حتماً این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *