رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی رازوجرگلان بازدید کرد

15:18 - 21 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۱۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی رازوجرگلان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، بطور سرزده از حوزه قضایی راز و جرگلان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان _ حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، بطور سرزده از حوزه قضایی راز و جرگلان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید میدانی ضمن ارزیابی عملکرد دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شورا‌های حل اختلاف راز و جرگلان، در دیدار با مدیران این حوزه قضایی مهمترین مشکلات مبتلابه را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

وی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، ضمن تأکید مضاعف بر ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی‌های قضایی، رفع اطاله دادرسی و تقویت سازوکار‌های پیشگیری از وقوع جرم، بخاطرارتقاء کمی و کیفی آمار صلح و سازش در شهرستان راز و جرگلان از مدیران این حوزه قضایی تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو و در راستای تداوم روند پیگیری ها، دستور‌های مقتضی صادر کرد.

وی با بیان اینکه برخی مراجعین در دیدار‌های چهره به چهره در حوزه قضایی راز و جرگلان به نحوه رسیدگی‌های قضایی انتقاداتی  داشتند اظهار کرد: در خصوص موارد و موضوعات مطروحه حسب مورد دستور‌های لازم صادر شد.

گفتنی است ملاحظه تعدادی از پرونده‌های جریانی و مختومه و ارائه تذکرات، توصیه‌ها و ارشادات لازم از دیگر اقدامات رئیس کل دادگستری استان در این سفر بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *