پدر یکی از شهدای رژه اهواز: اعدام «حبیب اسیود» درد ما را آرام کرد

15:37 - 19 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۷۷۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
پدر یکی از شهدای رژه اهواز: اعدام «حبیب اسیود» درد ما را آرام کرد
پدر شهید امید حسینی که در حمله تروریستی به رژه اهواز به شهادت رسید در رابطه با اعدام «حبیب اسیود» گفت: قصاص این تروریست درد ما را آرام کرد.

خبرگزاری میزان - شهید امید حسینی، یکی از شهدای حمله تروریستی به رژه اهواز متولد دوم فروردین‌ سال ۱۳۷۲ و دانش‌آموخته رشته آمار از دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز بود، او در حمله تروریستی عناصر گروهک حرکة النضال در لباس سربازی به شهادت رسید.

نعمت‌الله حسینی، پدر این شهید بزرگوار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اجرای حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب  گفت: یکی از دوستان به ما خبر داد و گفت که انتقام خون پسر شهیدم گرفته شده است، من و مادرش از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدیم.

پدر یکی از شهدای رژه اهواز: اعدام «حبیب اسیود» درد ما را آرام کرد

وی با بیان اینکه امیدوارم هیچ خانواده‌ای چشم انتظار نباشد گفت: انتظار داشتیم این پرونده زودتر به نتیجه برسد. آنچه درد ما را آرام می‌کرد قصاص این تروریست بود که به همت قوه قضاییه انجام شد.

۱۶ اردیبهشت امسال حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *