کشف شیشه در بزرگراه آزادگان

14:36 - 18 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۵۹۸
کشف شیشه در بزرگراه آزادگان
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار با تهیه مواد مخدر از مرز‌های جنوبی کشور، در صدد انتقال آن به شهر تهران است که دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلی در حال تردد در محور‌های مواصلاتی به سمت تهران است.

وی افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه این پلیس به محور‌های مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ۴۳ کیلو شیشه که در خودرو جاساز شده بود کشف شد و متهم پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به جرم خود اعتراف کرد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *