ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و هوشمند برای اجرای عملیات حج تمتع

10:34 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۹۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و هوشمند برای اجرای عملیات حج تمتع
معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع و تعداد زائران سرزمین وحی از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه برادری، وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع و تعداد زائران سرزمین وحی از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه برادری، وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.

محمدی بخش در همایش مدیران فرودگاه‌های عامل حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، رئیس دادسرای ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرکل دفتر نمایندگی واجا در هواپیمایی، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی و فرودگاهی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت دو برابری حج تمتع سال جاری گفت: امسال ۸۸ هزار زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند و این آمار، فعالیت و همیت دو چندان ما را نسبت یه سال گذشته می‌طلبد هرچند بضاعت ما در صنعت حمل و نقل هوایی دو برابر نشده است.

وی بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمند برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تأکید کرد و با اشاره به اینکه فرصت خدمت زودگذر است، اظهار داشت: باید عملیات‌هایی نظیر حج را برای جمع‌آوری توشه آخرت غنیمت دانست.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: سال گذشته نگرانی‌هایی از بابت برگزاری حج تمتع وجود داشت، اما خوشبختانه آن عملیات را با نمره قابل قبول پشت سر گذاشتیم.

محمدی بخش با بیان اینکه باید همه امورات به منظور رفع اشکالات در سال‌های بعد مستندسازی شود، گفت: با خدمت خوب، مثبت و صادقانه پذیرای زائران خواهیم بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران در اعزام و پذیرش حجاج تأکید کرد: می‌بایست جلسات آنالیز و هماهنگی مکرر به منظور رفع چالش‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *