درخواست‌های ۱۰۳ نفر از شهروندان در دیدار مردمی دادستان مرکز استان هرمزگان رسیدگی شد

18:51 - 09 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۸۶۰
درخواست‌های ۱۰۳ نفر از شهروندان در دیدار مردمی دادستان مرکز استان هرمزگان رسیدگی شد
دادستان مرکز استان هرمزگان در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۳ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به اتفاق جمعی از معاونان خود، در دیدار چهره به چهره با ۱۰۳ نفر از مراجعه کنندگان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستانی بندرعباس، در راستای سیاست‌های قوه قضائیه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، هر هفته با حضور دادستان و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، واقع در بلوار شهید مطهری جنب مسجد جامع برگزار می‌شود.

مهمترین درخواست‌های متقاضیان ملاقات مردمی با دادستان بندرعباس و معاونان وی عبارت بود از رفع اطاله دادرسی، رسیدگی به مشکلات اجرای احکام و درخواست اعطای مرخصی، استفاده از تسهیلات ارفاقی و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات برای محکومان حبس که پس از استماع اظهارات متقاضیان و مطالعه پرونده از سوی دادستان و معاونان وی، دستورات مقتضی در چارچوب ضوابط قانونی صادر شد.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بندرعباس بر عملکرد دادسرا‌ها و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir و درج مشخصات در این برنامه حضور یابند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *