آب‌های آرام قهرمانی آسیا| درخشش قایقرانان ایرانی در عصر روز سوم مسابقات با کسب ۲ مدال طلا

20:36 - 08 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۶۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آب‌های آرام قهرمانی آسیا| درخشش قایقرانان ایرانی در عصر روز سوم مسابقات با کسب ۲ مدال طلا
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و صعود به فینال در ۳ ماده شدند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا بعدازظهر امروز در روز سوم در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ۲ ماده فینال و ۱ مسابقه نیمه‌نهایی و ۲ مسابقه مقدماتی به مصاف رقیبان رفتند.

در مسابقه کایاک انفرادی ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان الناز شفیعیان با زمان ۴:۲۱.۳۴۱ دقیقه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند، اندونزی زودتر از بقیه از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و تایلند دوم و سوم شدند.

در مسابقه KL۱ آقایان در مسافت ۲۰۰ متر سعید حسین‌پور با زمان ۵۹.۱۸۲ ثانیه در رقابت با حریفانی از قزاقستان، هند و تایلند اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان قزاق و هندی دوم و سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر جوانان بانوان ترنم اکبرزاده با زمان ۴۷.۰۲۳۳ ثانیه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، تایلند، هنگ‌کنگ دوم شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

در مسابقه نیمه‌نهایی KL۳ آقایان در مسافت ۲۰۰ متر مسعود قیصری با زمان ۴۹.۳۹۸ ثانیه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، تایلند و هند اول شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و هند دوم و سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی ۲۰۰ متر جوانان آقایان تیم ایران با ترکیب داریوش محمدی و علیرضا خمسه با زمان ۳۸.۶۳۴ ثانیه در رقابت با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، قرقیزستان و هنگ‌کنگ اول شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان چین‌تایپه و تایلند دوم و سوم شدند.

این مسابقات صبح فردا با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *