پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم»/ یک زندانی در زنجان آزاد شد

9:47 - 08 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم»/ یک زندانی در زنجان آزاد شد
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه عشق به امام رئوف زمینه ساز آزادی زندانیان در استان ادامه دارد، گفت: در پویش «به عشق امام رئوف می بخشم» در زنجان با گذشت از ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی، یک نفر از زندان فراهم شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اعلام این خبر، گفت:در راستای عمل به پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» در سراسر کشور، در شورای حل اختلاف زنجان یک پرونده حقوقی که منجر به محکومیت فردی به پرداخت ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی در حق محکوم له و محبوس شدن وی شده بود با صلح و سازش و گذشت شاکی به عشق امام رئوف، مختومه شد.

وی با تشکر از تلاش‌های رئیس شورای حل اختلاف زنجان و اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان، صلح یاران و معتمدین شهرستان در راستای وظایف قانونی و اصلاح ذات البین که با انجام مذاکرات مستمر و تشکیل چندین جلسه متوالی توانستند این پرونده را که متبرک به نام امام رئوف ختم به خیر شود و زندانی از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

رئیس کل دادگستری زنجان تاکید کرد: این اقدام در اجرای پویش ملی «#به_احترام_امام_رئوف_می_بخشم» انجام می‌شود که نشان از عشق و ارادت مردم به امام رضا علیه السلام دارد و باعث می‌شود تا هم خیرین مشارکت بیشتری داشته باشند و هم شکات در دادن رضایت و گذشت اقبال بیشتری نشان دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *