رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آب‌های آرام قهرمانی آسیا| پایان روز دوم با کسب ۴ مدال برای نمایندگان کشورمان

21:12 - 07 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آب‌های آرام قهرمانی آسیا| پایان روز دوم با کسب ۴ مدال برای نمایندگان کشورمان
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران ۴ مدال دیگر کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به ۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز رسید.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا بعدازظهر امروز در روز دوم در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ۶ ماده فینال و یک مسابقه نیمه‌نهایی به مصاف رقیبان رفتند.

عباس حسینی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قرقیزستان، عراق، چین‌تایپه، قزاقستان، هند و تایلند با زمان ۱:۴۷.۶۷۲ دقیقه چهارم شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان، قرقیزستان و عراق به ترتیب اول تا سوم شدند.

شایان حسینی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از ازبکستان، عراق، قزاقستان و تاجیکستان صاحب مدال برنز شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان، قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

رویا سلطانی در KL۲، ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از هند و ازبکستان با زمان ۲:۳۸.۶۹۸ دقیقه دوم شد و مدال نقره را به دست آورد. در این رقابت پاروزنان هند اول و سوم شدند.

اسلام جاهدی در VL۲، ۵۰۰ متر آقایان در رقابت با حریفانی از هند، تایلند و ازبکستان با زمان ۲:۳۲.۶۸۵ دقیقه زودتر از رقیبان از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این ماده را از آن خود کرد. در این رقابت پاروزنان هند دوم و سوم شدند.

قایق چهارنفره ایران در مسافت ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال آقایان با ترکیب عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار، داریوش محمدی و علیرضا خمسه در رقابت با تیم‌های ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان مقام چهارم را کسب کرد. در این رقابت پاروزنان ازبک، قزاق و قرقیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره میکس ۵۰۰ متر جوانان تیم ایران با ترکیب ترنم اکبرزاده و داریوش محمدی با زمان ۱:۴۹.۸۸۲ دقیقه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، هند، تایلند و هنگ‌کنگ موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قراقستان اول و دوم شدند.

در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال آقایان تیم ایران با ترکیب عباس حسینی و یزدان زراعت‌کار در رقابت با حریفانی از تایلند، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ و تاجیکستان موفق به کسب مقام اول شدند و به این فینال راه یافتند. در این رقابت پاروزنان تایلند و چین‌تایپه دوم و سوم شدند.

این مسابقات صبح فردا با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *