رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر دفاع: تلاش خود را برای مبارزه با یکجانبه‌گرایی تقویت خواهیم کرد

15:41 - 07 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع: تلاش خود را برای مبارزه با یکجانبه‌گرایی تقویت خواهیم کرد
وزیر دفاع گفت: در زمینه مواردی مانند مقابله با یکجانبه گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط گرایی، تلاش‌های خود را گسترده‌تر خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وزیر دفاع پس از ورود به فرودگاه دهلی در جمع خبرنگاران گفت: سازمان همکاری شانگ‌های یکی از کانون‌های بسیار مهم تحولات منطقه‌ای و جهانی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار است که در سطح وزارت دفاع در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های شرکت می‌کند.

امیر آشتیانی تصریح کرد: در این فرصت پیش آمده ان شاءالله به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های نظام اسلامی به ویژه در زمینه مواردی مانند مقابله با یکجانبه گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط گرایی، تلاش‌های خود را گسترده‌تر خواهیم کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های در ابعاد قدرت ملی، بخش‌های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و سایر بخش‌هایی که می‌توانیم مواضع مان را مطرح کنیم فرصت ساز خواهد بود ادامه داد: در همین چارچوب دیدار‌ها و ملاقات‌هایی با وزرای دفاع سایر کشور‌ها در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *