رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

موسوی: مدال و جایزه نقدی را با هم می‌خواهم/ طلبم را از جهانی بوکس با طلا می‌گیرم

9:45 - 08 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
موسوی: مدال و جایزه نقدی را با هم می‌خواهم/ طلبم را از جهانی بوکس با طلا می‌گیرم
کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: امیدوارم یک مدال دوره گذشته تبدیل به چند مدال شود و خودم هم باید بتوانم طلبم را از میدان جهانی تسویه کنم.

سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حضور در رقابت‌های جهانی بوکس اظهار داشت: این سومین تجربه من در میدان جهانی است و یک بار تا پای مدال رفتم و بار دیگر دو شب مبارزه کردم و شب سوم باختم. به اندازه کافی تجربه دارم و می‌روم تا قبل از اینکه گل به گردنم بی اندازند، درخشش برق طلا را ببینند.

وی افزود: شرایط من و تمام تیم خوب است، اما باید بپذیریم رویداد سختی در پیش داریم و اینکه فقط ما بشینیم و بگوییم انگیزه داریم برای موفقیت کافی نیست.

*تمام بوکسور‌ها مدال و پول را با هم می‌خواهند

کاپیتان تیم ملی بوکس ادامه داد: این جوایزی که برای مدال آوران گذاشتند باعث شده تمام تیم‌ها با بهترین بوکسور‌ها به این رقابت‌ها بیایند. این پول خیلی با ارزش است و تمام بوکسور‌ها مدال و پول را با هم می‌خواهند.

دارنده سه مدال برنز آسیا درخصوص شرایط مالی ملی پوشان گفت: از وقتی حسینی آمده و سرپرست فدراسیون شده، حقوق‌ها را گرفتیم و شرایط نسبتاً خوب است. وعده جوایزی که سرپرست فدراسیون داده هم انگیزه ملی‌پوشان را بیشتر کرده است.

*نتوانستیم بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم

وی در خصوص کمبود‌های تیم ملی در راه کسب مدال تصریح کرد: مشکل ما نبود بازی تدارکاتی است و فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها این مهم را تجربه کردند، اما خب به هر دلیلی ما نتوانستیم بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم.

موسوی درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه خود و سایر ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: امیدوارم یک مدال دوره گذشته تبدیل به چند مدال شود و خودم هم باید بتوانم طلبم را از میدان جهانی تسویه کنم، چون من هرجا بودم دست پر برگشتم و حالا نوبت مدال جهانی است. تلاشم برای مدال طلاست، اما نتیجه دست خداست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *