رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ۱۷.۱ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری

9:36 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۳۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کاهش ۱۷.۱ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۷.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۲ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۷.۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۴۵۱۹۸

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۳۹۶۹۴

۳

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۳۵۱۸۶

۴

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۳۲۹۵۶

۵

آزادراه قم - تهران

تهران

۹۰۰۳۶

۶

آزادراه تهران - قم

تهران

۸۲۷۶۹

۷

 آزادراه ساوه - تهران

تهران

۷۹۲۷۹

۸

شهریار-کرج

تهران

۷۲۸۲۵

۹

 آزادراه تهران - ساوه

تهران

۶۵۱۹۶

۱۰

کرج-شهریار

تهران

۶۲۲۶۶

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور لاسم - ارجمند، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت)، واقع در استان لرستان، از مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور جدید هشتگرد- طالقان، واقع در استان البرز از مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵ – محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گیلانغرب - سومار، واقع در استان کرمانشاه از مورخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور چاهان - زرآباد، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب از مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور نوبندیان – پایانه مرزی ریمدان، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب از مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور پارگ – پیرسهراب، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب از مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ممنوعیت تردد:

۱- محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان‌های گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد - نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محور‌های منتهی به آن:

۱- محور نظرآباد-اشتهارد (حدفاصل نجم آباد تا اشتهارد)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت حفاظتی اسلاری سیل و روکش نهایی آسفالت توپکا، از کیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور کرج-کندوان، واقع در استان البرز از مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۲۰ الی ۷۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۳- محور علیخان سلطانی، واقع در استان البرز از مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات تعریض و بهسازی، از کیلومتر ۰ الی ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزادراه کرج - قزوین (حدفاصل پلیس راه حصارک تا پل شهرک جدید هشتگرد در باند شمالی)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظتی میکرو سرفیسینگ، از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزادراه تهران - ساوه (محدوده خروجی آزادگان تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزادراه تهران-پردیس، واقع در استان تهران از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تست و کالیبراسیون سامانه‌های ثبت تخلف منصوبه، از کیلومتر ۵۰۰+۰۲ الی ۵۰۰+۰۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور امام رضا (ع)، واقع در استان تهران از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تامین، نگهداری و کالیبراسیون سامانه‌های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۰ الی ۰۰+۳۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- آزادراه کرج-تهران، واقع در استان البرز از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض، از کیلومتر ۰ الی ۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- آزادراه کرج-قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات درزگیری و لکه گیری و روکش آسفالت توپکا، از کیلومتر ۱۲ الی ۲۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- آزادراه قزوین-کرج (باند جنوبی)، واقع در استان البرز از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۸ الی ۴۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور قزلحصار (حدفاصل پل راه آهن تا کیان مهر و بلعکس)، واقع در استان البرز از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور، از کیلومتر ۰ الی ۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور سوادکوه (محدوده پلیس راه سوادکوه)، واقع در استان مازندران از مورخ ۵ اردیبهشت فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب سازه سامانه توزین درحال حرکت، از کیلومتر ۲۰۰+۵۸ الی ۵۰۰+۵۹، انسداد ۲۴ ساعته یک خط عبوری و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر امکان پذیر است.

۱۳- محور کندوان (محدوده پایین سیاه بیشه بعد از پل اوجانلو)، واقع در استان مازندران از مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، از کیلومتر ۱۰۰+۶۵ الی ۱۰۰+۶۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

۱۴- محور تهران – فیروزکوه (باندجنوبی)، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت (اسلاری سیل)، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، از کیلومتر ۵۲ الی ۱۴۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ایلام:

۱- محور ایلام-حمیل، واقع در استان ایلام از مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات آتشباری، از کیلومتر ۰۰+۳۰ الی ۰۰+۳۴، محور فوق مسدود بوده و تردد ازمحور‌های جایگزین ۱) ایلام-ایوان-گردونه قلاجه-رفت و برگشت و ۲) شباب-سرابله-آسمان آباد-گردنه قلاجه-ایوان-ایلام انجام می‌شود. 

بوشهر:

۱- محور کمربندی کنگان-دوراهک، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بی بی حبش شهرستان کنگان، از کیلومتر ۷۰۰+۶ الی ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

۲- محور اهرم - برازجان (محدوده روستای اشکالی - سمل شهرستان تنگستان)، واقع در استان بوشهر از مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰، به دلیل اجرای عملیات آسفالت قشر توپکا، از کیلومتر ۴۴۷+۱۹ الی ۴۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

چهارمحال و بختیاری:

۱- محور لردگان بروجن (سه راهی گوشکی)، واقع در استان چهارمحال و بختیاری از مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب و راه اندازی و بهسازی سامانه توزین درحال حرکت، از کیلومتر ۳۳.۸ الی ۳۵.۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط با هدایت به لاین مجاور انجام می‌شود.

۲- محور بروجن - لردگان - ایذه، واقع در استان چهارمحال و بختیاری از مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات روشنایی تونل‌های کارون ۴ و تونل الغدیر، از کیلومتر ۰ الی ۴۵ محوره لردگان –ایذه و از کیلومتر ۰ الی ۱۰۰ محوره بروجن - لردگان، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط با هدایت ترافیک به لاین مجاور انجام می‌شود. 

خراسان جنوبی:

۱- محور بیرجند- قاین (رفت و برگشت)، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۹ الی ۴۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۲- محور بیرجند- خوسف، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۰ الی ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور بیرجند- سربیشه، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۵ الی ۸۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور بیرجند- قاین، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۵ الی ۱۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

خراسان رضوی: 

۱- آزادراه مشهد- باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰، به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۰۰+۰۸ الی ۰۰+۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۲- محور رشتخوار- جنگل، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات احداث پل باکسی، کیلومتر ۰۰+۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداث شده انجام می‌شود. 

۳- آزادراه مشهد- باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات آسفالت حفاظتی، از کیلومتر۰ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور باغچه - نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات آسفالت حفاظتی، از کیلومتر۰ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور کنارگذر شمالی مشهد، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۵ الی ۷۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور چناران-مشهد، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات تعریض راه انحرافی و احداث پل جدید گل بهار، از کیلومتر ۶۸۳+۷ الی ۸۹۶+۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور باغچه-تربت حیدریه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰، به دلیل اجرای عملیات احداث پل زیرگذر، از کیلومتر ۹۵ الی ۳۰۰+۹۵، محور فوق مسدود بوده و تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می‌شود. 

خراسان شمالی:

۱- محور بجنورد - شیروان، واقع در استان خراسان شمالی از مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات کالیبراسیون سامانه توزین در حال حرکت، از کیلومتر ۵۰.۱ الی ۵۱.۴، یک لاین جاده مسدود می‌شود و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

قزوین:

۱- محور قزوین - بویین زهرا، واقع در استان قزوین از مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات ایجاد راه دسترسی، از کیلومتر ۳۵ الی ۳۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۲- محور قزوین – تاکستان - آوج، واقع در استان قزوین از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۳۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر انجام می‌شود.

۳- محور قدیم قزوین - رشت، واقع در استان قزوین از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر انجام می‌شود. 

گلستان:

۱- محور رامیان اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۲- محور رامیان سه راهی اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۳- محور علی آباد - ایمر، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۵۷۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور گنبد – آق قلا، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۵- محور علی آباد - آزادشهر، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۰۰+۱۰ الی ۴۰۰+۱۲، از کیلومتر ۵۰۰+۱۸ الی ۵۰۰+۱۹ و از کیلومتر ۹۰۰+۲۲ الی ۹۰۰+۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۶- محور آزادشهر – نوده خاندوز، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۷۵۰+۵ الی ۲۰۰+۰۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۷- محور بندر ترکمن-آق قلا، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور بندر ترکمن-گمیشان، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۹- محور کردکوی-بندرگز، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۰- محور کلاله-مراوه تپه، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۵۸ الی ۶۰۰+۶۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور گنبد -اینچه برون، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۶۰۰+۹ الی ۶۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۲- محور گرگان-آق قلا، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۴ الی ۳۰۰+۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- محور گنبد -اینچه برون، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۵۰۰+۲۱ الی ۰۰۰+۴۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۴- محور مینودشت-سه راهی کلاله، واقع در استان گلستان از مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۱۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور بندرترکمن-گمیشان، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی باند شرقی، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۷۸۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- محور گنبد-آق قلا، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض باند شمالی، از کیلومتر ۱۶۸+۳۷ الی ۷۴۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۷- محور لاین شمالی کمربندی آزادشهر، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۸- محور لاین شمالی ورودی سعدآباد تا دوربرگردان روستای امامیه، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

۱۹- محور لاین شمالی روستای اسلام آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۶۵۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۰- محور لاین شمال و جنوب دوربرگردان حکیم آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۱- محور دوربرگردان علی آباد بعد از پمپ بنزین، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۸۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۲- محور لاین جنوبی کمربندی علی آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۷۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۳- محور لاین جنوبی قرق، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۷۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۴- محور لاین جنوبی جلین، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۴۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۵- محور آق قلا – سه راهی انبار الوم، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی، از کیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۶- محور آزادشهر– فاضل آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۷- محور قره قاچ به توران ترک (علی آباد – آزادشهر)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر ۰ الی ۳۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۸- محور تاتارعلیا به هیوه چی (سه راهی ایمر به سه راهی نظام آباد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر ۰ الی ۲۰۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۹- محور تاتارسفلی به تاتارعلیا (آزادشهر- گنبد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر ۰ الی ۹۰۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳۰- محور هیوه چی بالا تا قورچای (سه راهی ایمر به سه راهی نظام آباد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر ۴۰۰+۰ الی ۷۰۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳۱- محور سه راهی ایمر به نظرچاقلی (سه راهی ایمر به سه راهی نظام آباد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر۰ الی ۲۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳۲- محور تاتارعلیا به کنیزک (آزادشهر - گنبد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر۰ الی ۶۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳۳- محور پل نوده تا سرای محمدحسین (آزادشهر – خوش ییلاق)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری، از کیلومتر۰ الی ۴۰۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. 

مازندران:

۱- محور سوادکوه (محدوده پلیس راه سوادکوه)، واقع در استان مازندران از مورخ ۵ اردیبهشت فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب سازه سامانه توزین درحال حرکت، از کیلومتر ۲۰۰+۵۸ الی ۵۰۰+۵۹، انسداد ۲۴ ساعته یک خط عبوری و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر امکان پذیر است.

۲- محور کندوان (محدوده پایین سیاه بیشه بعد از پل اوجانلو)، واقع در استان مازندران از مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، از کیلومتر ۱۰۰+۶۵ الی ۱۰۰+۶۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

۳- محور تهران – فیروزکوه (باندجنوبی)، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت (اسلاری سیل)، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی، از کیلومتر ۵۲ الی ۱۴۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

هرمزگان:

۱- محور جناح-کمشک-لامرد (فرامرزان)، واقع در استان هرمزگان از مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات تعریض و بهسازی، از کیلومتر ۴۰۰+۵ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر انحرافی انجام می‌شود. 

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *