رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

گزینه نظامی بر علیه ایران از روی میز دشمنان برداشته شده است

8:05 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
گزینه نظامی بر علیه ایران از روی میز دشمنان برداشته شده است
یک نماینده مجلس گفت: ایران اسلامی از نیروی مردمی قوی، توان نظامی و تجهیزات قدرتمندی برخوردار است و دشمن هیچ گاه در فکر حمله نظامی نخواهد بود چرا که به عواقب آن آگاه است.

حجت الاسلام جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با میزان با اشاره به شکست راهبردی دشمن در منطقه گفت: دشمن چندین بار تلاش کرده است در منطقه جنگ ایجاد کند، در این راستا هزینه‌های فراوانی کرده اما شکست خورده است. نمونه آن را در عراق می‌توان دید که علی‌رغم همه هزینه‌ها ماحاصل آن از دست دادن این کشور بوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایران اسلامی از نیروی مردمی قوی، نیروی نظامی توانمند و تجهیزات قدرتمندی برخوردار است دشمن هیچ گاه در فکر حمله نظامی نخواهد بود چرا که به عواقب آن آگاه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مسلم است که گزینه نظامی علیه کشور عزیزمان ایران، روی میز کشور‌های استکباری و دشمن قرار ندارد چرا که آن‌ها می‌دانند توان نظامی ایران تا چه حد رشد کرده و امروز در چه مرحله‌ای است.

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های عید فطر با اشاره به شکست راهبرد نظامی دشمن در منطقه فرمودند: دشمن به سیاست تزویر، تحریف، دروغ‎گویی، وسوسه، تحقیر و بدبین‌کردن ملت‌ها به توانایی‌های خود روی آورده که باید در شناخت راهبردها، تاکتیک‌ها، ابزارها و روش‌های او، به‌روز بود و آنها را ابطال کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *