تجهیزات پزشکی ساخته شده توسط هلال احمر به سایر کشورها صادر می‌شود

15:09 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۲۲۰
تجهیزات پزشکی ساخته شده توسط هلال احمر به سایر کشورها صادر می‌شود
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از اخذ پروانه صادرات برای سرنگ‌های تولیدی این ارگان خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به دست آورد‌های این مجموعه در ماه‌های اخیر، گفت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با هدف صادرات محصول به سایر کشور‌ها پروانه صادرات برای سرنگ‌های تولیدی خود را اخذ کرده است.

وی افزود: یکی از استراتژیک‌ترین محصولات این شرکت سرنگ در سایز‌های ۲ و ۵ و ۱۰ میلی لیتری است که در مدل‌های لوئراسلیپ، لوئر لاک، دو تکه و سه تکه تولید می‌شود. این محصول مطابق با استاندارد ملی ایران تولید و کنترل می‌شود و دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ISO ۷۸۸۶-۱ و استاندارد بین المللی ۱ INSO و تحقیقات صنعتی و پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی است.

عسکری ادامه داد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌های تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در سال ۱۳۷۱ تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع سرنگ آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته با استفاده از امکانات تولید پیشرفته و تطابق با مقررات ملی و اخذ نشان CE برای تمام محصولات خود دستاورد‌های مهمی را حاصل کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *