۹۶ هزار مورد ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان کرمان در سال ۱۴۰۱ انجام شد

14:42 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۱۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹۶ هزار مورد ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان کرمان در سال ۱۴۰۱ انجام شد
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: در سال گذشته ۹۶ هزار و ۶۷ مورد ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین دادگستری، روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های استان کرمان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۴ درصد رشد داشته است. 

خبرگزاری میزان - حسن سلطانی نژاد در تشریح این خبر افزود: از مجموع ملاقات‌های مردمی انجام شده در سال گذشته، ۲۲ هزار و ۸۰۸ مورد مربوط به رییس کل دادگستری استان کرمان و معاونین بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ درصد رشد داشته است. 

وی ادامه داد: طی سال گذشته ۷۳ هزار و ۲۵۹ مورد ملاقات مردمی نیز از سوی روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های استان برگزار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۶ درصد رشد داشته است. 

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: طی سال ۱۴۰۰، مجموع ملاقات‌های مردمی برگزار شده ۴۲ هزار و ۹۳۵ مورد بوده است. 

سلطانی نژاد اظهارکرد:رئیس دادگستری استان کرمان و معاونین دادگستری کل استان در کنار ملاقات‌های مردمی که سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود، به صورت روزانه نیز به درخواست‌های مراجعین رسیدگی کرده و دستورات قضایی لازم را صادر می‌کنند. 

وی یادآور شد: دیدار‌های روزانه روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی نیز در کنار نشست‌های ملاقات مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *