مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمانشاه رسیدگی شد

13:31 - 05 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۱۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمانشاه رسیدگی شد
دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ برگزار و به مشکلات ۵ واحد تولیدی به هدف کمک به رشد تولید و اشتغال رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان -  دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل دادگستری برگزار و به مشکلات ۵ واحد تولیدی معدن سنگ تزئینی، گاوداری شیری، شیمی پارک زاگرس، شرکت پخش و پالایش ماد، خانه صنعت ومعدن با هدف کمک به رشد تولید و اشتغال رسیدگی شد.

در این نشست که علاوه بر مسئولین قضایی، مدیران و مسئولین ادارات و سازمان‌های مرتبط در استان و نیز نمایندگان واحد‌های تولیدی حضور داشتند، بر رفع موانع تولیدی برای کمک به رشد تولید تاکید شد و با بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی از ادارات مرتبط خواسته شد به رفع مشکلات کمک کنند.

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: امروز باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و تا جایی که ممکن است به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی کمک کنیم چرا که با حجم بیکاری که وجود دارد رونق واحد‌های تولیدی در درجه اول به اشتغال و سپس به تولید کمک می‌کند و یقینا رونق اشتغال و تولید به رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد انجامید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تعامل را مورد تاکید قرار داد و خود نیز  در حین جلسه ضمن ارتباط با مسئولین قضایی استان خواهان صدور رای در کمترین زمان ممکن برای کمک به واحد‌های تولیدی و رفع مشکل آن‌ها شد.

گفتنی است برای رفع مشکلات ۵ واحد تولیدی معدن سنگ تزئینی ، گاوداری شیری ،شیمی پارک زاگرس ،شرکت پخش و پالایش ماد، خانه صنعت ومعدن مصوباتی در بازه‌های زمانی مشخص مصوب  و بر اجرای دقیق آن‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *