رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رحمتی: ذوب‌ آهن باید ۱۰ نفره می‌شد/ همه تیم‌ها با احترام درباره آلومینیوم اراک حرف می‌زنند

18:54 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۰۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رحمتی: ذوب‌ آهن باید ۱۰ نفره می‌شد/ همه تیم‌ها با احترام درباره آلومینیوم اراک حرف می‌زنند
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اگر از ۱۰ درصد موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم شاید سوم یا چهارم جدول بودیم.

خبرگزاری میزان - سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کردیم، ولی در اواخر این نیمه خوب نبودیم. با صحبت‌های بین دو نیمه بازی بهتری انجام دادیم و روی دو سه موقعیت دروازه‌بان ذوب‌آهن سیو خوبی داشت. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم پیروز بازی باشیم.

*در نیمه اول بازیکن ذوب‌آهن با دو پا به سینه پورحمیدی کوبید و ذوب‌آهن باید ۱۰ نفره می‌شد. در مجموع از بازیکنانم راضی بودم و فقط باید از موقعیت‌های‌مان بهتر و بهتر استفاده کنیم.

*چند پلن بازیسازی از عقب داریم. در ۲۰ دقیقه اول از روی پرس حریف از پلن‌مان خارج شدیم. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم ریتم بازی فرق می‌کرد. باید بیشتر کار کنیم. اولویت ما حفظ توپ بود و اگر بازیکن گزینه‌ای برای حمله پیدا نکند مجبور به پاس رو به عقب است. عملاً سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و به مهدی تارتار تبریک می‌گویم. ما باید بیشتر کار کنیم و نباید یادمان برود که چه جایگاهی داشتیم و الان کجا هستیم.

*در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی وجود دارد که برای فصل بعد بازیکنان باکیفیت‌تری به آلومینیوم اضافه شوند؟ این سؤال را من نباید جواب بدهم و مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند. وظیفه من کار کردن است. یک مربی وظیفه دارد تیمش را طوری آرایش دهد که موقعیت به حریف ندهد و موقعیت نیز خلق کند. اگر از ۱۰ درصد موقعیت‌های‌مان که هدر دادیم، استفاده می‌کردیم شاید سوم یا چهارم جدول بودیم. یک بخش به تمرینات بازمی‌گردد و یک بخش به بازیکنان با کیفیت بازمی‌گردد.

*شما می‌توانید هزینه کنید و بازیکن باکیفیت بیاورید. در حال حاضر خدا را شکر می‌کنم با لطف خدا و همت بازیکنان توانستیم تیمی را شکل دهیم که هفتم جدول رده‌بندی باشیم. کل تیم‌های لیگ با احترام درباره ما صحبت می‌کنند. پیشرفت قابل قبولی داشتیم و توانسته‌ایم دو سال پشت سر هم رده هفتم جدول را حفظ کنیم. اگر چیز بیشتری می‌خواهیم نیاز به هزینه و برنامه بیشتری است و اگر از طرف باشگاه تکلیف شود انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *