گفت‌وگو|

ضدانقلاب بدنبال تأمین هزینه‌های زندگی در خارج از کشور هستند

14:46 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۰۲۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
ضدانقلاب بدنبال تأمین هزینه‌های زندگی در خارج از کشور هستند
سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه ائتلاف ضدانقلاب دلسوز مردم ایران نیستند گفت: اعضای این ائتلاف بدنبال تأمین هزینه‌های زندگی در خارج از کشور هستند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با میزان با اشاره به خروج حامد اسماعیلیون از ائتلاف ضد ایرانی و شکست این ائتلاف بیان کرد: ائتلاف ضدانقلاب دلسوز مردم ایران نیستند، آن‌ها به دنبال تأمین هزینه‌های زندگی در خارج از کشور هستند و اثری در کشورمان ندارند.

سفیرپیشین ایران در مکزیک و استرالیا گفت: فریب یک عده جوان با تبلیغات نتیجه تلاش آن‌ها نیست بلکه نتیجه تلاش رسانه‌های دولت‌های غربی و عربی است که نتوانستند در ۴۴ سال گذشته هیچ غلطی بکنند.

وی افزود: زمانی که حکومت پهلوی از ایران فرار کرد همه نوع امکاناتی داشت، دولت، ارتش، ساواک و ۶۰ هزار مستشار نظامی امریکایی و ثروت فراوان در اختیار پهلوی بود در حالی که بیش از ۸۰ درصد مردم طبق اعلام روزنامه‌های رژیم شاه زیر خط فقر و گرسنه یا نیمه گرسنه بودند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه ضدانقلاب در توطئه‌های خود علیه ایران حد و مرزی ندارد ادامه داد: برای آن‌ها اگر جیره و مواجبشان تامین شود هرچه بر سر ایران و ایرانی بیاید اهمیتی ندارد.

قدیری‌ابیانه افزود: ربع پهلوی فردی بی‌شخصیت است که هیچ ارزشی حتی برای اعضای خانواده خود قائل نیست چه برسد به مردم ایران یا بقیه اعضای ضدانقلاب! با اینکه شاه ملعون میلیارد‌ها دلار اموال مردم ایران را با خود برد، این افراد حاضر نشدند هزینه دفن همسر رضاخان را پرداخت کنند و وی را در قبرستان گدایان نیویورک دفن کردند.

سفیر پیشین ایران در استرالیا بیان داشت: ربع پهلوی نه تنها با پول‌هایی که به غارت بردند به عیاشی و خوشگذرانی می‌پردازد بلکه حاضر نیست ریالی از آن را برای مبارزه خرج کند، او با بهانه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی سعی دارد از دولت‌های متخاصم با ایران پول دریافت کند.

وی گفت: سفر اخیر ربع پهلوی به رژیم صهیونیستی نیز در این راستا بود البته صهیونیست‌ها عاقل‌تر از آن هستند که او را لیدر بدانند، لذا خیلی تحقیرآمیز با وی برخورد کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ربع پهلوی برای دیگران پشیزی ارزش قائل نیست و فکر می‌کند، چون پسر شاه است باید همه از او اطاعت کنند، به همین دلیل اعضای ائتلاف ساختگی از وی جدا شدند.

قدیری‌ابیانه افزود: ربع پهلوی فکر می‌کند اگر با ضدانقلابیون متوهم‌حقیر پشت میز بنشیند افتخار بزرگی را نصیب آن‌ها کرده است، مقامات غربی، اما متوجه شده‌اند ادعا‌های ضد انقلابیون مبنی بر براندازی نظام اگر یک فریب‌کاری نباشد توهمی بیش نیست. آن‌ها حاضر نیستند روابط خود با ایران را فدای این گروهک‌های ضدانقلاب کنند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک با اشاره به اینکه در ۲ ماه اخیر چند حادثه مهم و معنی‌داری در کشور رخ داده است گفت: با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجمع عظیم در شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در سراسر کشور اگر ضدانقلاب و اربابانشان ذره‌ای عقل داشته باشند باید متوجه شوند که نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون‌شدنی نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *