برگزاری دومین جشنواره ملی ایده بازار فناوری سلامت

12:53 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۹۵
برگزاری دومین جشنواره ملی ایده بازار فناوری سلامت
دومین جشنواره ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه دارو‌های گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر تصریح کرد: این رویداد با رویکرد شناسایی و حمایت از فناوری‌ها نوین دارو‌های گیاهی در حوزه فناوری سلامت برگزار می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر اینکه نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های این حوزه در این جشنواره دایر می‌شود، رونمایی از محصولات فناورانه، نشست‌های تخصصی، دوره‌های توانمندسازی و بازآموزی و همینطور نشست‌های در قالب گفتمان سلامت نیز در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: فناوران حوزه دارو‌های گیاهی می‌توانند با ارائه طرح خود و شرکت در بخش رقابتی رویداد جهت جذب سرمایه و تجاری سازی محصولات خود اقدام کنند. همچنین شرکت‌های فعال در حوزه دارو‌های گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوارک و آشامیدنی که دارای محصولات دانش بنیان شاخص هستند می‌توانند از فرصت برنامه رویداد برای ارائه محصولات خود استفاده کنند.

۱۵ اردیبهشت ماه مهلت ارسال طرح‌ها به دبیرخانه جشنواره ملی ایده بازار فناوری سلامت اعلام شده است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://health.ideasbazaar.ir/ مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *