اعزام نمایندگان ویژه نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسر کشور

9:40 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۳۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
اعزام نمایندگان ویژه نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسر کشور
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به منظور نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسر کشور اعزام شده‌اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با اعزام بازرسان برای نظارت بر نحوه تامین گوشت و مرغ در کشور اظهار کرد: با توجه به نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ در سطح کشور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در روز ۲۳ فروردین استفاده از ظرفیت بازرسان در تمامی استان‌ها برای نظارت بر بازار مرغ را به دفتر بازرسی وزارتخانه ابلاغ کرد.

وی افزود: طبق این ابلاغیه تمام بازرسان و ناظران در تمامی استان‌ها مکلف هستند با برنامه‌ریزی، اقدامات لازم برای نظارت ویژه بر کلیه زنجیره تولید، تامین و مصرف مرغ و گوشت را اجرایی کنند.

امرالهی تصریح کرد: دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی نمایندگان ویژه‌ای به استان‌ها معرفی کرده تا به صورت چرخشی و طبق ماموریت خود، از تمام زنجیره مورد نظر نظارت لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: این نمایندگان از امروز به استان‌ها اعزام شده‌اند تا نظارت بر زنجیره تولید، تامین و بازار مصرف گوشت و مرغ را اجرایی کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *