حسینی: وقتی در تبریز عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود/ دنبال دفاع کردن نبودیم

18:20 - 03 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۸۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: وقتی در تبریز عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود/ دنبال دفاع کردن نبودیم
سرمربی تیم پیکان گفت: اگر شما می‌خواهید تیمی داشته باشید که کار نهایی بهتری داشته باشد، باید پول بدهید و بازیکن بخرید

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل تراکتور صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی بدی نبود. ما آمده بودیم با یک پرس سنگین و یک نظم خوب مقابل تراکتور بایستیم. فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیز خیلی خوب این کار را انجام دادیم، اما روی یک اشتباه و اینکه می‌دانستیم آن‌ها می‌خواهند بازی را از عقب شروع کنند و توپ را به کناره‌ها ببرند، یک گل بد خوردیم. در ادامه سعی کردیم روند خودمان را حفظ کنیم.

*نیمه دوم را با تغییر سیستم شروع و فوتبال بهتری ارائه کردیم و خلق موقعیت داشتیم. این بازی حتی می‌توانست مساوی تمام شود، اما علی‌رغم همه زحمات‌مان به گل نرسیدیم. این باخت چیزی از ارزش زحمتی که بچه‌های ما کشیدند، کم نمی‌کند. بازیکن باکیفیت می‌تواند در تصمیم آخر یک موقعیت ۶۰ درصدی را تبدیل به یک فرصت صد درصدی کند. مشکل ما این بود که بچه‌ها ما نمی‌توانستند در تصمیم آخر آن تصمیم خوب را بگیرند، اما تراکتور در این کار خوب بود و موقعیت هم به دست آورد.

*سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را بازی کنیم. امروز هم غایبان زیادی داشتیم و دست‌مان بسته بود. بچه‌های ما دنبال دفاع کردن نبودند، چون می‌دانستیم باید خوب پرس کنیم. بازی‌های آینده هم که سخت هستند و سعی می‌کنیم با همین قدرت کار خود را انجام بدهیم و بازی امروز تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد.

*درباره مشکل گلزنی تیمش؟ کار انجام می‌شود، اما آن تصمیم آخر براساس کیفیت است. شما می‌روید و کیفیت را می‌خرید. ارزش یکی از بازیکنان خارجی تراکتور به اندازه کل تیم ماست، ولی تیم ما همین است. به هر حال آن تصمیم آخر نیاز به کیفیت دارد. تیم ما همین الان هم خیلی جوان است. شما یک بازیکنان را با ۱.۲ میلیون دلار می‌آورید که با ارز امروز نزدیک به ۶۰، ۷۰ میلیارد می‌شود، در حالی که بودجه کل تیم ما ۵۰ میلیارد است. ما باید با همین بچه‌های خودمان کار کنیم و به آن‌ها اعتماد داشته باشیم. اگر شما می‌خواهید تیمی داشته باشید که کار نهایی بهتری داشته باشد، باید پول بدهید و بازیکن بخرید که ما الان این شرایط را نداریم.

*پیرتر و باتجربه‌تر شده‌ام. دوره‌ای که در تبریز بودم، سخت بود و انتظار داشتیم که برخورد بهتری با ما شود که نشد. در واقع دوره دشواری بود، چون پنجره بسته بود، بازیکنان رفته بودند و ما با جوانان ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله وارد مسابقات شدیم که خدا را شکر سربلند هم بودیم و تیم در لیگ برتر ماند. الان هم سعی می‌کنیم کارمان را درست انجام دهیم. به هر حال واقعیت این است که وقتی شما در نقل‌وانتقالات فعالیت خاصی ندارید، باید سراغ جوانان و بازیکنان ارزان‌تر بروید. وقتی در تبریز عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود، چون انرژی تماشاگران و جو ورزشگاه کار را سخت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *