درویش: جز پیروزی نتیجه دیگری برای پرسپولیس کارساز نیست/ گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد

15:45 - 03 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۸۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: جز پیروزی نتیجه دیگری برای پرسپولیس کارساز نیست/ گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از نماینده استانداری شنیدم که زحمت کشیده‌اند بلیت‌فروشی طبقه دوم را آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دربی ۱۰۰ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*شاید حساس‌ترین مسابقه قرن، این دیدار باشد، اما تیم پرسپولیس یک تیم کاملا آماده و سرحال برای این دیدار است، چون به غیر از برنده شدن نتیجه‌ای دیگر برای ما کارساز نیست از این جهت آمده‌ایم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم که هواداران از این بازی پرنشاط لذت ببرند.

*همین حالا از طرف نماینده استانداری شنیدم که زحمت کشیده‌اند بلیت‌فروشی طبقه دوم را آغاز کرده‌اند پیش از این چند زون را گفته بودند که ناامن است، اما زون‌هایی که امکان حضور هوادار است الحمدالله مهیا کردند تا هواداران بتوانند بیایند و از نزدیک شاهد این بازی زیبا باشند و برنده شدن پرسپولیس را ببینند.

*نتیجه این بازی و آخر فصل و قهرمان شدن و یا نشدن پرسپولیس در مورد ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی؟ فرقی نمی‌کند او مربی تیم است، همین که برای این تیم است و نتایج دیگر هم برای این تیم رقم می‌خورد. همه تیم‌های بزرگ دنیا این شکلی است. ضمن اینکه گل محمدی سال آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد و نتیجه بازی که قرار نیست برای حضور یا عدم حضور یک مربی نقش داشته باشد، اما ان‌شاءالله، چون تیم همه سرحال هستند آماده هستیم ان‌شاءالله امروز برنده بیرون بیاییم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *