گفت‌وگو|

رجبی: حضور ۱۵ هزار تماشاگر نقطه تاریک دربی است/ ۸۰ درصد این بازی را مساوی می‌بینم

10:43 - 03 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۸۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رجبی: حضور ۱۵ هزار تماشاگر نقطه تاریک دربی است/ ۸۰ درصد این بازی را مساوی می‌بینم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حیف که قرار است دیدار دربی در یک ورزشگاه فرسوده برگزار شود و حضور ۱۵ هزار تماشاگر نقطه تاریک این بازی است.

رضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری صدمین دیدار دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: دربی همیشه برای مردم جذابیت خاص خودش را دارد و آن‌ها برای برگزاری این بازی روز شماری می‌کنند تا دربی را ببینند و خاطرات‌شان را مرور کنند. این دوره هم دربی حساس است، چرا که هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند و پیش نیامده که این ۲ تیم فاصله امتیازی‌شان آن قدر به هم نزدیک باشد. 

وی افزود: امیدوارم حساسیت بازی باعث احتیاط ۲ تیم نشود و آن‌ها بازی شناور و رو به جلویی ارائه بدهند و موقعیت‌های زیادی به دست آورند و مردم از تماشای دربی لذت ببرند. سرخابی‌ها باید انتحاری‌تر بازی کنند، چون هر ۲ تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و از لحاظ فنی به هم نزدیک هستند.

*خلاقیت بازیکنان دو تیم در خط حمله برگ برنده این بازی است

کارشناس فوتبال در مورد اینکه کدامیک از بازیکنان استقلال و پرسپولیس می‌توانند در دربی تاثیرگذار باشند عنوان کرد: خلاقیت بازیکنان هر دو تیم در خط حمله برگ برنده این بازی است. مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری می‌توانند برای استقلال تاثیرگذار باشند. از آن طرف هم محمد عمری، وحید امیری، گیورگی گولسیانی و لئاندرو پریرا بازیکنان موثری برای پرسپولیس خواهند بود. حتی دروازه‌بانان ۲ تیم هم می‌توانند برگ برنده دربی باشند و با گل نخوردن روز خوب‌شان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه باید تماشاگر بیشتری برای بزرگترین بازی فوتبال ایران در ورزشگاه حضور داشته باشند، تصریح کرد: حیف که قرار است دربی در یک ورزشگاه فرسوده برگزار شود و حضور ۱۵ هزار تماشاگر نقطه تاریک این بازی است. استادیوم آزادی شناسنامه ورزشی ایران است، اما تازه به فکر مرمت کردنش افتادند.

*برنده دربی شود شانس قهرمانی‌اش بیشتر می‌شود 

رجبی درباره اینکه برنده دربی شانس بیشتری برای قهرمانی لیگ برتر دارد، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد، هر تیمی که برنده دربی شود شانس قهرمانی‌اش زیاد است. اگر برنده هم این بازی نداشته باشد و مساوی شود به نفع تیم فوتبال سپاهان است و جام قهرمانی به اصفهان می‌رود. تیم سپاهان ۴ بازی سبک‌تر از پرسپولیس و استقلال دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای در دربی به دست خواهد آمد، بیان کرد: نتیجه این بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد چرا که اتفاقات فوتبالی جلوتر از مسائل دیگر هستند. اتفاقات مبنای فوتبال را تشکیل می‌دهند و ۸۰ درصد این بازی را مساوی می‌بینم و ۲۰ درصد هم ۲ تیم به یک اندازه شانس برد دارند.

رجبی در خصوص خاطرات خوب و بدش از دیدارهای دربی گفت: بهترین خاطره‌ام به سال ۶۲ برمی‌گردد که مظلومی گل زد و قهرمان شدیم. بدترین خاطره هم مربوط به باخت ۳ بر صفر بود که با وجود اینکه بازی را خوب شروع کردیم، اما نتوانستیم گل بزنیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *