رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک محکوم به قصاص در شهرستان بابل در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم به زندگی بازگشت

9:28 - 01 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک محکوم به قصاص در شهرستان بابل در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم به زندگی بازگشت
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای شعبه‌ی صلحیِ شورای حل اختلاف و مسئولین اداره‌ی زندانِ شهرستانِ بابل، با اعلامِ گذشت از سوی اولیاء دم، یک محکوم به قصاص در راستای پویشِ "به احترام امام رئوف می‌بخشم" به زندگی بازگشت.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه‌ی ریاست قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضایی و با همت و مساعیِ مرکزِ توسعه‌ی حل اختلاف قوه قضائیه، در مناسبت‌های مذهبی، پویش‌های خوبی به نحوِ سراسری یا استانی، درسراسر کشور اجرا شده که در اجرای این پویش‌ها زمینه‌ی آزادی تعدادِ زیادی از زندانیان و نیز مختومه‌شدنِ پرونده‌های زیادی فراهم شد. امیدواریم به برکت آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، زمینه‌ی آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود. البته ضروری است عموم مردم، در حد توانِ خویش و به انحای مختلف، در بسط و گسترشِ این فرهنگ و سنتِ حسنه، مشارکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه افزود: با همکاری، همدلی و هم‌افزائیِ معاونتِ توسعه‌ی حل اختلافِ دادگستریِ استان، رئیس حوزه‌ی قضایی و دادستانِ عمومی و انقلابِ شهرستان بابل و مسئولین ذی ربطِ اداره کل زندان‌های مازندران، اولیاء دم، رضایتِ خویش را اعلام کرده و به این وسیله، یک محکوم به قصاصِ رهایی پیدا کرده و به دامنِ خانواده و جامعه، بازگشت.

وی حصولِ صلح و سازش در پرونده‌های قضایی را بسیار ضروری دانسته و آن را عملی خداپسندانه توصیف کرده و افزود: صلح، بخشایش و گذشت، باید در کشور نهادینه شود، چه آنکه نتایجِ مثبت آن، بسیار ارزنده بوده و بر کسی، پوشیده نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *