زارع پور: شرکت مخابرات برای پرداخت مطالبات بازنشستگان تعهد داده است

14:18 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۴۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
زارع پور: شرکت مخابرات برای پرداخت مطالبات بازنشستگان تعهد داده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اعلام مدیران شرکت مخابرات ایران در ۱۱ استان نسبت به تسویه مطالبات بازنشستگان این شرکت اقدام شده است و متعهد شده‌اند در مابقی استان‌ها نیز این تسویه‌ها انجام شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و ناوری اطلاعات، در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت ارتباطات برای پاسخ به مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شد است و امور داخلی آن هیچ ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد. 

وی افزود: با وجود این ما پیگیر امور بازنشستگان این شرکت هستیم و در همین راستا مقرر شد که یک سوم از افزایش تعرفه تلفن‌های ثابت را صرف امورات داخلی و پرداخت مطالبات بازنشستگان کند.

زارع پور ادامه داد: سال گذشته دولت به شرطی با افزایش تعرفه تلفن‌های ثابت موافقت کرد که یک سوم از آن صرف مشکلات پرسنل و بازنشستگان مخابرات شود که مدیران شرکت مخابرات تعهد دادند و اعلام کرده‌اند که به این تعهد پایبند هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس گزارشی که روز گذشته از طرف مدیران شرکت مخابرات ایران ارایه شد تاکنون در ۱۱ استان مطالبات بازنشستگان پرداخت شده است و بار دیگر این تعهد را داده‌اند که به زودی در مابقی استان‌ها نیز این تسویه‌ها انجام شود.

وی در خاتمه گفت: اگر چه رفع مشکل پرسنل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران جزو وظایف سهامداران عمده این شرکت است، اما با این وجود ما نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *