فرمانده کل سپاه: ارتش قدرت دفاعی اطمینان بخش، شوق‌افزا و انگیزه‌آفرین است

11:48 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه: ارتش قدرت دفاعی اطمینان بخش، شوق‌افزا و انگیزه‌آفرین است
سرلشکر حسین سلامی گفت: ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان بخش در عرصه دفاعی کشور را دارد و این قدرت برای همه ما بسیار شوق‌افزا، انگیزه آفرین و امیدبخش بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت روز ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه آنچه در میدان رژه غیرپیاده و تجهیزات هوایی، دریایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش، در جوار حرم مطهر امام راحل ملاحظه شد از پیدایش یک قدرت جدید حکایت داشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اثر مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان و عزیزانی که در عرصه جهاد خودکفایی ارتش خدمت می‌کنند به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان بخش در عرصه دفاعی کشور دارد و برای همه ما بسیار شوق‌افزا، انگیزه‌آفرین و امیدبخش بود.

فرمانده کل سپاه افزود: آنچه در این رژه ملاحظه شد، شاید با چند سال گذشته اخیر ارتش هم قابل مقایسه نبود و نشان داد که جهشی در عرصه تولید قدرت در ارتش وجود دارد و این حرکت بدون توقف خواهد بود.

فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به رهنمود‌های راهبردی اخیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارشد نیرو‌های مسلح با ایشان مبنی بر عدم توقف در مسیر قدرت افزایی برای کشور گفت: منطق قوی شدن مقابل قدرت‌های بزرگ، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش و سپاه را در امتداد این خط بسیار روشن قرار داده است که به فضل الهی این حرکت برای آینده با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت. چرا که دشمنان هم در مسیر دشمنی با ما متوقف نمی‌شوند.

وی افزود: ما آنچه در عرصه دفاعی کشور می‌بینیم رسیدن به قله‌های رفیع قوی شدن است، بعد از دفاع مقدس همواره خود را در فضای تهدیدات بزرگ حس کرده‌ایم و برای درهم شکستن و عبور از آن‌ها در عرصه بازدارندگی و دفاع اطمینان بخش آماده بوده‌ایم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: به فضل الهی آنچه که ما امروز در عرصه دفاعی کشور ملاحظه می‌کنیم رسیدن به قله‌های رفیع قوی شدن است. ما پس از دوران دفاع مقدس با حجم وسیعی از تهدیدات در مقیاس جهانی مواجه بودیم که بزرگترین قدرت نظامی تاریخ بشر که آمریکا و متحدانش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده موجب شد تا خودمان را در فضای تهدیدات بزرگ حس کنیم و خود را برای عبور از این تهدیدات و درهم شکستن آن‌ها در عرصه‌های بازدارندگی و دفاع اطمینان بخش آماده کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی برای همه نیرو‌های مسلح، افق‌های حرکت ما را در آینده مشخص خواهدکرد، گفت: منطق قوی شدن برابر قدرت‌های بزرگ امروز دنیا، نیرو‌های مسلح را در امتداد یک خط بسیار روشنی قرار داده است و این حرکت برای آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و در هیچ چیزی متوقف نخواهیم بود چرا که دشمنان متوقف نمی‌شوند و ما همه ابزارها، استعداد‌ها و ظرفیت‌ها را برای دفاع شرافتمندانه از هویت، امنیت و حیات ملی، اعتبار و منزلت جهانی نظام و کشورمان عزیزمان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *