رشد ۲۰ درصدی تولید دارو در سازمان هلال احمر

10:43 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۵۳
رشد ۲۰ درصدی تولید دارو در سازمان هلال احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با بیان این که تولید دارو در هلال احمر رشد ۲۰ درصدی داشته است، از تولید ۷ میلیون و ۶۶۷ هزار عدد ناپروکسن در یک ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش جمعیت هلال احمر، عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در رابطه با تولیدات شرکت داروسازی سهاهلال جمعیت هلال احمر گفت: از مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲، دو میلیون و ۶۱۸ هزار عدد استامینوفن کدئین، ۷ میلیون و ۶۶۷ هزار عدد ناپروکسن، یک میلیون و ۶۸۷ هزار عدد آسیفن و ۴۳۳ هزار بطری کتوتیفن در مجموعه سهاهلال تولید شده است.

وی افزود: همچنین در همین بازه زمانی ۲۸۵ هزار بطری منیزیوم هیدروکساید و ۳ میلیون عدد فیناگرو تولید شده است که این حجم از تولیدات سبب شده تا قسمت قابل توجهی از نیاز دارویی کشور برطرف شود.

عسکری خاطرنشان کرد: تولید دارو در جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی در حدود ۲۰ درصد داشته است که این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان خط تولید محقق شد و در سال جاری نیز با توجه به شعار سال، تلاش می‌شود تا حجم تولید باز هم نسبت به امروز رشد داشته باشد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *