برگزاری جشن "شهر خدا _ شهر همدلی" با حضور پرشور هزار کودک مراکز پویا

14:15 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۲۲۳
برگزاری جشن
جشن بزرگ ماه مبارک رمضان و مراسم افطاری با حضور یک هزار کودک مراکز پویا شهر مناطق ۲۲گانه تهران عصر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مراسم بزرگ "شهر خدا _ شهر همدلی" که شامل برنامه‌های متنوع، مفرح و شاد برای کودکان و صرف افطاری و شام بود، عصر دوشنبه ۲۸فروردین ماه به همت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم فرهنگسرای اشراق میزبان بیش از هزار کودک از مراکز پویاشهر مناطق ۲۲گانه تهران بود که برخی از کودکان به همراه والدین در این جشن حضور داشتند.

اجرای برنامه کمدی، گروه سرود مشکات، خاله آفتاب، گروه رنگین کمان با حضور کلاه قرمزی و سایر شخصیت‌های کودکانه و همچنین مراسم ویژه افطاری همراه با پذیرایی و شام از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین شماری از هنرمندان، پیشکسوتان سینما و تلویزیون از جمله عنایت بخشی، رضا بنفشه خواه، عزت الله رمضانی‌فر، خشایار راد، کیانوش گرامی، داریوش سلیمی، عباس محبوب و ... نیز در این مراسم حضور داشته و دقایقی برای کودکان ایران صحبت کردند.

اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط کودکان حاضر در مراسم در آستانه لحظات عرفانی اذان مغرب، جلوه‌ای زیبا به مراسم "شهر خدا _ شهر همدلی" داد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران طی اظهاراتی کوتاه، ضمن تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این مراسم ویژه گفت: شما هزار کودک در کنار هزاران نفر از کودکانی که در این جمع نیستند قرار است به زودی یک کار بزرگ را در پایتخت انجام دهید. به‌زودی در کلانشهر تهران کاری اجرا خواهیم کرد که تا کنون نمونه آن وجود نداشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ماه رمضان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *