رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش

9:37 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۱۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
پیام سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
فرمانده کل ارتش به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‍های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - براساس گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‍های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
همرزمان گرامی.

روز ارتش، یادآور شور انقلابی کارکنان ارتش و اعتماد حکیمانه امامین انقلاب به نهادی برآمده از مردم و برای مردم است. پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و فرمان دوراندیشانه ۲۹فروردین، به ارتش حیات جاودانه بخشید و میثاق ارتش، امام و امت در روز‌های پیروزی انقلاب، بیت الغزل استحکام پایه‌های انقلاب نوپا و منادی اقتدار ایران عزیز شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدای متعال، نفس مسیحایی حضرت روح‌الله، لطف و دعای مردم و تلاش جهادی شما کارکنان عزتمند و همدلی صبورانه خانواده شریف و بزرگتان در جای جای ایران عزیز و در برهه‌های حساس، پرچمدار شایسته‍ای برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی شد.
برکات قدوم مقدس آحاد رزمندگان ارتش در دفاع مقدس و اقدامات متعدد و عزت آفرین شما برادران مومن و خستگی ناپذیر در سال‍های پس از جنگ تحمیلی از حرکت در مسیر خودکفایی تا ارتقای آمادگی دفاعی و حضور دلگرم کننده در مردم یاری‍ها، حلاوت برخورداری از یک ارتش ولایتمدار، مستقل و مقتدر را به جان هر ایرانی غیرتمند و شایسته احترام، نشاند.

همرزم عزیز، اینک ارتش در مسیر تکامل و تعالی خود با همدلی مومنانه نیرو‌های مسلح و با تمسک به کلام وحی «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» مردم شریف کشورمان را به وجودتان امیدوارتر و دشمنان را از هرگونه تعدی به ایران سربلند اسلامی، ناامید کرده است.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با گذشته به تعبیر ژرف و دوراندیشانه حضرت امام خامنه‍ای عزیز، انقلابی‍تر، مومن‍تر و کارآمدتر است و با تکیه بر بصیرت و توشه ارزشمند رضایت مقتدایش و محبت مردمی، پای در راه خدمت و جهاد و دست بر ماشه آتش دارد؛ اذن و فرمان نبرد که برسد طوفان خشم ملت رابر هر دشمنی می‌بارد.

برای همه توفیقات کسب شده، شکرگزار خدای متعالیم، یاد شهدای گرانقدر، جانبازان سرافراز و پیشکسوتان افتخار آفرین ارتش را گرامی می‍داریم و امید داریم در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر، فرماندهی مدبرانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و بهره مندی از معارف ناب اسلامی، همچنان سرباز شایسته امت بزرگ و عزتمند ایران سربلند اسلامی باشیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *