رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد

12:23 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۰۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاونان ستادی و دادستان مرکز استان با حضور در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد، ضمن برپایی دیدار مردمی به درخواست و مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی و دستورات لازم جهت حل دغدغه‎ آن‎ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تداوم ملاقات‎های حضوری مقامات قضایی استان با شهروندان روز گذشته رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از معاونان در مسجد امام رضا (ع) منطقه میرآباد شهرکرد حاضر و از نزدیک به مطالبات و درخواست‌های مردم را مورد رسیدگی قرار دادند.

در این ملاقات احمدرضا بهرامی با اشاره به تأکیدات بزرگان دین برای نشست و برخاست مسئولان با مردم، اظهار کرد: سفارش دین مبین اسلام ارتباط مستمر و مستقیم مسئولان با مردم است و از آنجا که انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن و اراده مردم است لذا تمام مسئولان باید تلاش‌های خود را معطوف به خدمت صادقانه و بی منت به مردم سازند. 

وی افزود: بر همین مبنا خادمان مردم در دستگاه قضایی استان نیز در مساجد که خواستگاه تبیین حقایق و ارزش‌های اسلامی است حضور می‌یابند و به مشکلات و مطالبات شهروندان رسیدگی می‌کنند. 

گفتنی است در ملاقات روز گذشته مقامات قضایی استان رئیس و اعضاء هیأت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری نیز حضور داشتند و از نزدیک به سوالات و درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *