رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: علت عمده مشکلات عدم رعایت قانون در بخش‌های مختلف است

10:54 - 27 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۷۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: علت عمده مشکلات عدم رعایت قانون در بخش‌های مختلف است
رئیس کل دادگستری مازندران، علت عمده مشکلات راعدم رعایت قانون در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت: اگر قانون در جامعه حاکم باشد همه امور به درستی انجام می‌شود، شکی نیست که بی قانونی، بی نظمی و اختلال در امور ایجاد می‌کند.

 خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری در شورای اداری استان در سخنانی علت عمده مشکلات راعدم رعایت قانون دربخش‌های مختلف برشمرد وگفت: اگر قانون در جامعه حاکم باشد همه امور به درستی انجام می‌شود، شکی نیست که بی قانونی، بی نظمی و اختلال در امور ایجاد می‌کند. 

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد:همه ما به عنوان کارگزاران، مسئولان و مجریان نظام باید پایبند به قوانین بوده و به آن احترام بگذاریم و درهمه امور رعایت قانون و قانونمداری را وظیفه همیشگی و ضروری خود و مجموعه‌های خود بدانیم.

وی به شعار سال اشاره کرد وافزود: راهکار‌های عملیاتی کردن شعار سال توسط مقام معظم رهبری اعلام شده و همه ما درتحقق آن وظیفه داریم، دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه درکنار دولت و مجلس است و ما در دادگستری استان همه تلاش و ظرفیت خود را مصروف تحقق شعار اقتصادی امسال و مهار تورم و در کنار آن مبارزه با انواع مفاسدی که مانعی برسر راه رشد اقتصادی است خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار امیدواری کرد: در پایان سال با تلاش، همفکری وهم اندیشی همه مسئولان، استان مازندران کارنامه درخشانی در این زمینه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین به رعایت اخلاق واخلاقمداری درمورد خود، خانواده و ارباب رجوع نیز اشاره کرد وگفت: بی اخلاقی آفت بزرگی است که باید از آن دوری کرده وهمواره باید خود را مزین به زیور‌های اخلاقی وبهره مندی از سجایای اخلاقی کنیم تا مراجعان از ما رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *