رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: هیچ شانس گلی با نفت آبادان ندادیم/ برای هدایت تیم امید رسما با من صحبت نشده

22:38 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۷۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: هیچ شانس گلی با نفت آبادان ندادیم/ برای هدایت تیم امید رسما با من صحبت نشده
سرمربی تیم پیکان گفت: به اندازه بردن موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و در نیمه دوم نیز باید بچه‌ها کار را تمام می‌کردند.

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی بسیار جانداری بود. با توجه به شرایط جدول هر ۲ تیم به ۳ امتیاز چشم داشتند. ما به اندازه بردن موقعیت‌های خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم نیز باید بچه‌ها کار را تمام می‌کردند. متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان خوب استفاده کنیم. در این مدل بازی‌ها وقتی موقعیت‌هایت را گل نمی‌کنی، احتمال دارد تنبیه شوی، اما خدا را شکر بچه‌های خط دفاعی ما با تمرکزشان، هیچ شانسی به نفت آبادان ندادند. حریف آمده بود با یک بازی دفاع - ضدحمله و گذاشتن ۳ مهاجم در بالا بازی مستقیم از سرعت این نفرات استفاده کند، اما خیلی خوب متوجه این قضیه شده بودیم و اجازه نمی‌دادیم حسن بیت سعید و ۲ بازیکن دیگر با پشت دفاع ما بازی کنند و اگر نتوانستند شماره ۱۰ شان توپ سوم را بردارد و شوت بزند. 

*بچه‌ها غافلگیر نشدند، اما حیف شد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشته و دوست داشتیم این بازی را ببریم، اما نتوانستیم. بازهم از بچه‌ها از تشکر می‌کنم که مرد و مردانه در این بازی جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند. امیدوارم در این بازی‌ها درس بگیرند و بتوانند از موقعیت‌های خود خوب استفاده کنند. 

*درخصوص دیدار با تراکتور؟ بازی بسیار مشکلی است. متاسفانه دچار بدشانسی زیادی شدیم و بار دیگر مصدوم دادیم. تصادف، مصدومیت در جریان بازی و ... خیلی به ما ضربه زده است. امیدوارم با جمع و جور کردن یک تیم خوب، بازی آبرومندی مقابل تراکتور انجام بدهیم.

*درمورد پییشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید و اینکه آیا از طرف فدراسیون صحبتی با او شده، زیرا در تاریخ ۱۰ دی گفته بود آقایان دوست ندارند تیم‌هایی به من بدهند که بیشتر دیده شویم؟ منظور من از آن حرف تیم ملی نبود بلکه باشگاه‌های بزرگ بود. باعث افتخار است بتوانیم به فوتبال ملی مملکت‌مان خدمت کنیم، اما واقعیت این است تحت قرارداد پیکان هستم و هیچ صحبت رسمی با من نشده است. مذاکره رسمی هم نشده و تمام تمرکز ما این است ۴ بازی باقی‌مانده را آبرومندانه تمام کنیم. در جام حذفی نیز جزو ۸ تیم هستیم. باعث افتخار است به فوتبال ملی مملکت کمک کنیم یا گزینه باشیم، اما باید صحبت شود و رسمی صحبت کنیم تا بعدش ببینیم چه می‌شود. اکنون تحت قرارداد باشگاه پیکان هستم. هرچند کار کردن با جوانان به آدم فشار می‌آورد، اما این تیم و بچه هایش را خیلی دوست دارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *