کریمی: شرمنده بازیکنان هستیم/ باشگاه استقلال ۵۰ مشاور دارد!

20:30 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کریمی: شرمنده بازیکنان هستیم/ باشگاه استقلال ۵۰ مشاور دارد!
سرپرست باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال ۴۰، ۵۰ مشاور دارد که در حال حاضر همه آن‌ها هستند.

خبرگزاری میزان - حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که برای تماشای دیدار امروز آبی‌پوشان مقابل هوادار در‌ ورزشگاه آزادی حضور دارد درباره آخرین شرایط باشگاه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*ان‌شاءالله با توکل بر خدا بچه‌ها بتوانند با برنده شدن در این مسابقه دل هواداران را شاد کنند.

*از صبح امروز در دفتر باشگاه بودیم و برخی کار‌ها را پیگیری کردیم سپس به وزارت ورزش رفتیم باید از حمید سجادی تشکر کنم که حدود یک ساعت و نیم برای ما وقت گذاشت و پیگیر کار‌ها شد. تمام راهکار‌هایی که ما گفته بودیم یک به یک پیگیری کرد.

*آخرین صحبت این بود هماهنگی با بانک شهر انجام داد و قرار شد جلسه‌ای هم با مسئولان این بانک داشته باشیم. به این بانک رفتیم و مطالب و راهکار‌ها را به احمدی (مدیرعامل بانک شهر) گفتیم. موافقت‌هایی انجام دادند و اگر خدا بخواهد فردا یا ۲ روز دیگر اتفاق خوبی رقم بخورد ودل هواداران شاد شود.

*وزیر ورزش تمام تلاش خود را کرد، قبلاً هم این تلاش‌ها بوده و اکنون هم سجادی پشتوانه ماست و تمام تلاش خود را کرد.

*کریمی در خصوص اینکه چرا این اقدامات قبل از ۱۱ فروردین رخ نداد تا با ارسال مدارک مالی لازم به AFC اقدامات برای کسب مجوز لازم انجام شود، گفت‌: نمی‌خواهیم در مورد گذشته توضیح بدهم.

*تمام تلاش و وقت خود را روی پرداخت بدهی‌هایی که تا ۳۱ فروردین برای آن‌ها وقت داریم گذاشته‌ام تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم. امیدوارم با پرداخت بدهی‌های خارجی بتوانیم برخی مشکلات را حل کنیم.

*هیأت مدیره همه جوره با مدیرعامل قبلی و فتح‌الله‌زاده همراه بود. نمی‌توانید بگوییم همراه نبودیم اگر همراه نبودیم نمی‌توانستیم کار کنیم به هیچ عنوان چنین چیزی نیست.

*متأسفانه به بازیکنان پرداختی نداشته‌ایم. جای تأسف هست که آن‌ها خیلی وقت است پول نگرفته‌اند و شرمنده‌شان هستیم. آن‌ها غیرتی و به عشق پیراهن و هوادار استقلال بازی می‌کنند. من بیشتر از ۳-۴ روز وقت ندارم فعلاً باید روی این روز‌ها تمرکز کنم.

*درآمدزایی در آینده انجام خواهد شد. ابتدا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر بدهی‌های موجود را ندهیم پنجره استقلال بسته می‌شود و اگر باز هم این بدهی بماند و به دادگاه برود در آن حالت از استقلال امتیاز کسر خواهد شد. 

*احتمال تغییر در ترکیب اعضای هیأت مدیره در هفته اول اردیبهشت؟ به دوستان هم گفتم یک نفر چه پنج روز و چه یک سال پشت یک میز باشد تا کار‌ها را پیگیری کند باید کاری انجام بدهد. من در حال حاضر به فکر کار‌های باشگاه تا ۵ اردیبهشت هستم بعد از آن خدا بزرگ است.

*همکاری با شرکت همراه اول؟ پیگیر این موضوع هستیم. 

*زمان برگزاری جلسه‌اش با ریکاردو ساپینتو؟ فردا کار‌هایی داریم فکر می‌کنم دوشنبه جلسه‌ای با ساپینتو داشته باشیم.

*ما خیلی مشاور داریم. باشگاه از قدیم حدود ۴۰-۵۰ مشاور داشته و در حال حاضر همه آن‌ها هستند. 

*کریمی در خصوص اینکه آیا داود قاضی‌نور همچنان به عنوان مدیر اجرایی استقلال فعالیت می‌کنند، زیرا خبری منتشر شده بود مبنی براینکه ساپینتو اعلام کرده بود پس از جدایی فتح‌الله‌زاده او نیز باید از استقلال جدا شود، گفت: امروز با او صحبت کرده‌ام بعداً در این مورد صحبت خواهیم کرد.

-وی در مورد اینکه آیا برای برتری در دربی پاداشی در نظر گرفته شده است، گفت: ان‌شاءالله پاداش هم در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *