نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال فردا برگزار می‌شود

10:00 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۵۳۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال فردا برگزار می‌شود
نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز اردوی آمادگی این تیم روز یکشنبه ۲۷ فروردین برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران تمرینات آماده‌سازی خود را در سال ۱۴۰۲ برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در چهار رویداد مهم و سرنوشت ساز لیگ ملت‌های والیبال، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک از روز یکشنبه ۲۷ فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌کند و ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

بر این اساس همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی، نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی مردان ایران در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۷ فروردین در سالن هگمتانه هتل المپیک با حضور اصحاب رسانه آغاز خواهد شد و بهروز عطایی ضمن اعلام اهداف و برنامه‌های تیم ملی در سال جاری به سئوال‌های خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

بدین ترتیب از کلیه اصحاب رسانه دعوت می‌شود با همراه داشتن معرفی نامه و کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان در این نشست خبری شرکت کنند.

لازم به ذکر است تمرینات تیم ملی والیبال ایران با حضور اصحاب رسانه با اعلام قبلی از سوی دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *