رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ اروپا| شکست مورینیو مقابل یاران جهانبخش/ توقف خانگی منچستر در شب پاس گل آزمون + فیلم

1:00 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۰۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ اروپا| شکست مورینیو مقابل یاران جهانبخش/ توقف خانگی منچستر در شب پاس گل آزمون + فیلم
دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با توقف منچستریونایتد و پیروزی یوونتوس به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) در حالی با برگزاری ۴ دیدار حساس پیگیری شد که ستاره‌های ایرانی هم عملکرد درخشان و تاثیرگذاری داشتند.

در حساس‌ترین بازی تیم منچستریونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم اولدترافورد میزبان تیم بحران‌زده سویا بود و در حالی که شیاطین سرخ تا دقیقه ۸۴ با دو گل مارسل سابیتزر در دقایق ۱۴ و ۲۱ از مهمان اسپانیایی خود پیش بودند، اما تایر مالاسیا و هر میر در دقایق ۸۴ و ۳+۹۰ دروازه خودی را باز کردند تا منچستریونایتد در آخرین دقایق برد را با تساوی عوض و کار خود را برای بازی برگشت در اسپانیا سخت‌تر کند.

در بازی همزمان تیم یوونتوس با تک گل فدریکو گاتی در دقیقه ۷۳ دیت با نتیجه یک بر صفر میهمان خود اسپورتینگ لیسبون را از پیش رو برداشت.

در دیگر بازی تیم بایرلورکوزن میزبان تیم سن‌ژیلواز بلژیک بود و در حالی که لورکوزن تا دقیقه ۸۳ با یک گل از مه ناشناخته خود عقب بود، اما پاس گل سردار آزمون به کمک این تیم آمد و فلورین ویرتز با گشودن دروازه تیم بلژیکی کار را به تساوی کشاند. ویکتور بونیفیس در دقیقه ۵۲ گل نخست را برای سن‌ژیلوا به ثمر رساند و فلورین ویرتز با پاس آزمون گل تساوی را در دقیقه ۸۳ زد. آزمون در این بازی در دقیقه ۶۹ به زمین آمد.

پیش از این سه بازی تیم فاینورد هلند در خانه مقابل رم ایتالیا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. ویفر در دقیقه ۵۴ تنها گل این بازی را به ثمر رساند. اهمچنین لورنزو پلگرینی در دقیقه ۴۳ پنالتی رم را به هدر داد. علیرضا جهانبخش در این بازی از ابتدا تا دقیقه ۷۱ در ترکیب فاینورد حضور داشت.

دور برگشت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *