بازداشت زنی که در ساعات پایانی شب خودروی شهروندان را سرقت می‎کرد

16:02 - 24 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۳۵۳
بازداشت زنی که در ساعات پایانی شب خودروی شهروندان را سرقت می‎کرد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جوانی که با همکاری همدستش در ساعت‌های پایانی شب اقدام به سرقت خودرو می‌کرد خبر داد.

خبرگزاری میزان - سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: نیمه شب بیست و یکم فرودین ماه امسال، ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده مسگرآباد تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو زن جوانی بود، گفت: در همین حین زن جوان با توقف خودروی پراید در مقابل یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان از خودرو پیاده و مشغول باز کردن درب خودروی سواری شد و همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد عمل شده و اقدام به دستگیری متهمان کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس، با رها کردن خودروی پراید بلافاصله به صورت پیاده از محل متواری شدند. 

وی با بیان اینکه با آغار مهار سارقان، متهمان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی همچنان به فرار خود ادامه می‌دادند، گفت: ماموران این پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی، موفق به دستگیری زن سارق شدند، ولی راننده خودرو از تاریکی شب استفاده و موفق به فرار شد. 

سرهنگ گودرزی با اشاره به توقیف خودروی سارقان، گفت: از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف و مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شرق تهران است.

وی افزود: متهم ۲۶ ساله پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران با همکاری همدست متواری اش در ساعات‌های پایانی شب اعتراف کرد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران تاکید کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و همچنین دستگیری همدست متواری و شناسایی مالخر اموال به سرقت رفته در دستور کار کلانتری ۱۵۷ مسعودیه این پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *