ملاقات مردمی مسئولین قضایی استان سمنان همزمان با لیالی قدر در سه منطقه شهر سمنان برگزار شد

11:05 - 23 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۲۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مردمی مسئولین قضایی استان سمنان همزمان با لیالی قدر در سه منطقه شهر سمنان برگزار شد
ملاقات مردمی مسئولین قضایی مرکز استان سمنان همزمان با لیالی قدر و شب شهادت امام علی (ع) به صورت هماهنگ در سه منطقه شهر سمنان انجام شد.

خبرگزاری میزان- ملاقات مردمی مسئولین قضایی مرکز استان سمنان همزمان با لیالی قدر و شب شهادت امام علی (ع) به صورت هماهنگ در سه منطقه شهر سمنان  انجام شد.

 محمد جعفر عبدالهی در صدر هیئتی قضایی متشکل از دادستان مرکز استان، معاونین قضایی و مسئولین قضایی شعب تحقیق، محاکماتی و تجدید نظر استان همزمان با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در ادامه دیدار‌های مردمی با حضور در مساجد و بقاع متبرکه سمنان مستمع مطالب مراجعین بوده و دستور رسیدگی به درخواست‌های آنان را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این مراسم افزود: در اجرای تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر حفظ دیدار‌های چهره به چهره و مداوم با اقشار مردم، به همت مسئولین قضایی مرکز استان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان با حضور در نقاط مختلف شهر سمنان اعم از آستان مقدس امامزاده یحیی (ع)، مهدیه اعظم و مسجد النبی جهادیه سمنان در مساجد و بقاع متبرکه و اماکن عمومی حضور یافته و زمینه دسترسی آسان مردم به مقامات قضایی استان را فراهم آوردیم.

عبدالهی ادامه داد: با تشکیل سه گروه متشکل از دادستان مرکز استان، معاونین قضایی و همکاران قضایی شعب تحقیق، محاکم عمومی و انقلاب و تجدید نظر استان در مساجد و بقاع متبرکه سطح شهر سمنان حاضر شده و به صورت متناظر در سراسر حوزه‌های قضایی استان این قبیل ملاقات‌های مردمی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به عمده درخواست‌های مراجعین اشاره و عنوان کرد: در این برنامه ملاقات مردمی با جمع کثیری از مراجعین گفتگوی چهره به چهره انجام و درخواست‌های مردمی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ حقوق عامه، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، اعطای مرخصی به مددجویان واجد شرایط، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی و مشکلات حقوقی وقضایی دیگر که با ارشاد و صدور دستورات قانونی همراه بود. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه افزود: این دیدار‌ها در محیطی سرشار از معنویت و تکریم برگزار شد و پس از استماع درخواست‌های مراجعین و صدور دستورات قانونی لازم جهت رسیدگی به مطالبات مردمی پیگیری از واحد‌های مربوطه اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *