رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۵ قاضی دادگستری بم در شب قدر به مشکلات مددجویان زندان این شهرستان رسیدگی کردند

10:51 - 23 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۲۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۵ قاضی دادگستری بم در شب قدر به مشکلات مددجویان زندان این شهرستان رسیدگی کردند
رئیس دادگستری شهرستان بم گفت: در بازدید ۱۵  قاضی دادگستری از زندان این شهرستان مشکلات تمامی زندانیان مستقر در ۳ بند آقایان و یک بند نسوان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم صادر شد.

خبرگزاری میزان- حسین رمضانی زاده  با اشاره به بازدید ۱۵  قاضی دادگستری بم از زندان این شهرستان که همزمان با لیالی قدر صورت گرفت، اظهارکرد: در این بازدید مشکلات تمامی زندانیان مستقر در ۳ بند آقایان و یک بند نسوان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم صادر شد.

 رئیس  کل دادگستری شهرستان بم  تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی طی یک سال گذشته، قضات شهرستان ۴۶۶مرتبه از زندان بم بازدید کرده اند که طبق آمار بالاترین میزان بازدید را در استان به خود اختصاص داده است.

رئیس  کل دادگستری شهرستان بم از کاهش ۵۰ درصدی زندانیان بند نسوان طی یکسال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: تقلیل تعداد زندانیان این بند به ۱۸ نفر، کاهش زندانیان بند بسته به میزان ۱۰ درصد، اعمال تخفیف مجازات حبس و استفاده از نهاد‌های ارفاقی برای ۲۱۷ نفر، افزایش تعداد اشتغال به کار زندانیان به ۲۳۰ نفرداشته ایم. 

 رمضانی زاده افزود: برنامه ریزی جهت اجرای چند طرح اشتغال زایی و تولیدی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان و همچنین استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک و افزایش آن به میزان ۹۷ درصد و کسب رتبه برتر استان در این خصوص از دیگر اقدامات خوب در زندان بم رخ داد ه است که جز با حمایت‌های دستگاه قضایی و تلاش پرسنل خدوم زندان و خیران قابل انجام نبوده است.

رئیس  کل دادگستری شهرستان بم در پایان از زحمات شبانه روزی پرسنل زندان بم در شرایط سخت و دشوار تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *