رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جیرفت برگزار شد

13:32 - 21 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۹۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جیرفت برگزار شد
جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت به همت دادگستری و زندان شهرستان جیرفت برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت به همت دادگستری و زندان شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه؛ رئیس دادگستری، رئیس اداره زندان و جمعی از خیران و نیکوکاران به ویژه کشاورزان پیشرو در کار خیر شهرستان جیرفت برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم آزاد سازی زندانیانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند. 

اصغر ستایی مختاری با اشاره به جایگاه انفاق در دین اسلام گفت: انفاق بهترین معامله با خداوند و هنر مردان بزرگ است که آثار و برکات فراوانی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کمک خیرین نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی در جامعه است، بیان کرد: خواستار کمک بیشتر مردم و مسئولان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

امام جمعه شهرستان جیرفت نیز با اشاره به ضرورت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد گفت: دین اسلام تاکید بسیاری بر کمک به دیگران و نوع دوستی کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم با بیان اینکه تعهد اجتماعی و تقویت حس نوع دوستی یکی از شاخصه‌های بعد اجتماعی دین اسلام است افزود: امید است همه ما به عنوان یک مسلمان بتوانیم این شاخصه را در وجودمان تقویت کنیم.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند توجه خاصی به بندگان خود دارد و به طرق مختلف آن‌ها را مورد لطف قرار می‌دهد. 

امام جمعه جیرفت با مثبت قلمداد کردن اهداف دادگستری و زندان در کمک به آزاد سازی زندانیان معسر و نیازمند جرایم غیرعمد خواستار کمک و مساعدت خیرین و مردم مومن و روزه دار شهرستان جیرفت در این زمینه شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *