رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان  زنجان از حوزه قضایی ایجرود

19:55 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۸۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان  زنجان از حوزه قضایی ایجرود
رییس کل دادگستری استان زنجان با بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ایجرود در جریان فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم  قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در  بازدید سرزده از حوزه های قضایی  شهرستان‌ایجرود از نزدیک در جریان فعالیتها و فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم  شد.

 

وی در دیدار با رئیس حوزه قضایی ایجرود ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای انجام شده  گفت : در سال جدید از اهتمام جدی دراجرای سیاستها و برنامه های قوه قضاییه در این شهرستان  و تمامی حوزه های قضایی  خبر داد .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان  بر ضرورت  توجه به امرسازش در پرونده ها با  بهره گیری از ظرفیت  نهاد های داوری و مصلحین تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه دیدار مردمی مسئولان قضایی در ماه مبارک رمضان  در مساجد بصورت منظم در حال انجام است افزود : دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنها در رفع مشکلات بسیار موثر است.

 

رییس کل دادگستری زنجان که معاون قضایی و منابع انسانی و فرهنگی  دادگستری کل نیز ایشان را همراهی می‌کردند در دیدار  چهره به چهره با کارکنان حوزه قضایی ایجرود ، ضمن شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنها، دستورات لازم  برای پیگیری و حل مشکلات کارکنان‌ را به معاونین دادند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *