دادستان شهرستان البرز از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان البرز بازدید کرد

14:25 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۷۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان البرز از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان البرز بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز استان قزوین همراه با فرماندار، رئیس اداره صمت، رئیس اداره کار، نمایندگان کارفرمایان و مسئول بسیج کارگری شهرستان از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان البرز بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی شهرستان البرز، اظهارکرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "رشد تولید، مهار تورم" نامگذاری شده است، باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها پای کار باشند تا شعار سال و اهداف مورد نظر معظم له در بحث تولید و اقتصاد محقق شود.

وی افزود: قوه قضاییه مستقیماً در بحث تولید نقشی ندارد، اما ورود دستگاه قضایی در بحث حمایت از تولید گره گشای بسیاری از مشکلات حوزه صنعت بوده است و با پیگیری‌های صورت گرفته بسیاری از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شده و زمینه اشتغال نیز فراهم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز ادامه داد: واحد‌های تولیدی صرفاً با کسب درآمد و نقدینگی باید بدهی‌های خود را پرداخت نمایند و به هیچ عنوان دیون آن‌ها نباید منجر به توقیف و مزایده ماشین آلات تولید شود.

حجت الاسلام و المسلمینتقی زاده اذعان داشت: رشد تولید مستلزم حمایت و تقویت بخش خصوصی به ویژه حوزه دانش بنیان است و تمامی دستگاه‌ها باید به فراخور تکالیف و وظایف خود از حوزه صنعت و تولید حمایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز همچنین تاکید کرد: دادستانی شهرستان در سال جدید برای بازدید از واحد‌های تولیدی برنامه مستمر دارد و برای گره گشایی از این حوزه سراغ آن‌ها خواهیم رفت و در بحث تسهیل و رفع موانع تولید با تمام توان و تمام قد به میدان آمده و اجازه نخواهیم داد چراغ هیچ واحد تولیدی خاموش شود.

این بازدید با همراهی فرماندار، رئیس اداره صمت، رئیس اداره کار، نمایندگان کارفرمایان و مسئول بسیج کارگری شهرستان البرز انجام شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *