سخنگوی دولت: بهترین‌ مرجع و محل برای حمایت و پاسداری از حقوق عامه، مرکز وکلا است

18:34 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سخنگوی دولت: بهترین‌ مرجع و محل برای حمایت و پاسداری از حقوق عامه، مرکز وکلا است
سخنگوی دولت گفت: تنها نهاد قانونی که در سطح ملی در حوزه های وکالت و کارشناسی فعالیت می‌کند، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه است.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، اظهار کرد: عنوان خوبی و نامگذاری برای تاسیس مرکز صورت‌ گرفته است.

وی با بیان اینکه بهترین‌ مرجع و محل برای حمایت و پاسداری از حقوق عامه، مرکز وکلا است، گفت: تنها نهاد قانونی که در سطح ملی در حوزه های وکالت و کارشناسی فعالیت می‌کند، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: مرکز وکلا و کارشناسان رسمی هم به جنبه های صنفی می‌اندیشد و سعی می‌کند نیازهای صنف وکلا و کارشناسان را تامین کند و هم‌ از جنبه های ملی و حقوق عامه صرف نظر نمی‌کند.

وی افزود: مرکز وکلا، مجموعه بسیار پویا، جوان، ساختار پویا و فعالی دارد و متشکل از مجموعه اندیشمندان، فرهیختگان و نخبگان کشور است. 

بهادری جهرمی تاکید کرد: مسئولیت این مرکز سنگین است و مسئولان مرکز وکلا باید این سنگینی بار را لمس کنند و برای آن ماموریت و برنامه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *