هشدار سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره تبلیغات محیطی در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی

15:55 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هشدار سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره تبلیغات محیطی در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران جلسه‌ای را با مدیران این سازمان در جهت حساسیت، هماهنگی و پیش بینی تمهیدات لازم در هفته‌های پایانی پیش روی لیگ‌های مختلف فوتبال کشور برگزار کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان لیگ در این جلسه محمدرضا کشوری‌فر، سرپرست سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی، اکبر شکاری مدیر امورمالی و اداری و یاور امیدی سرپرست بازاریابی این سازمان حضور داشتند.

در این جلسه با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های مختلف کشور و نیاز به ایجاد هماهنگی و تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر مسابقات و مراسم اختتامیه کلیه لیگ‌ها تاکید شد.

همچنین مقرر شد با ارسال نامه به باشگاه‌های لیگ برتر در مورد نصب تبلیغات محیطی سازمان لیگ در محل برگزاری کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی و میکسدزون ورزشگاه‌ها طبق مقررات اقدام شود درغیر این صورت پرونده متخلفین به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، هماهنگی با کمیته انضباطی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، یگان ویژه فراجا، نهاد‌های امنیتی و انتظامی و کارگزار بلیط فروشی برای حضور منظم تماشاگران در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته یک، دو و سوم در شهر‌های مختلف کشور بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *