داریوش ارجمند در بی‌کرانه سواحل ایران

11:04 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۵۶۲
داریوش ارجمند در بی‌کرانه سواحل ایران
«بی‌کرانه» برنامه شبانگاهی شبکه اول سیماست که این شب‌ها با اجرای داریوش ارجمند راوی زیبایی‌های سواحل جنوبی کشورمان و زندگی مردمان این خطه از ایران است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی برنامه تلویزیونی «بی‌کرانه»، برنامه «بی‌کرانه» با هدف ایجاد آشنایی با ظرفیت‌های گسترده اقلیم، فرهنگ و اقتصاد سواحل جنوبی کشور با اجرای داریوش ارجمند روی آنتن شبکه اول سیما رفته است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا کاری است از گروه اجتماعی شبکه اول سیما که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

هر قسمت از این برنامه علاوه بر گفت‌وگوی مجری با یکی از افرادی که نقش شاخصی در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و یا سیاسی منطقه داشته‌اند، سه بخش مستند دارد که در هر بخش گروه مستقلی به بررسی یک اتفاق، مکان یا زندگی مردم می‌پردازد.

اولین بخش از مستند‌های «بی‌کرانه» تحت عنوان افتخار «بیکرانه» به بررسی مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قابل افتخار در هر منطقه می‌پردازد. در دیگر بخش مستند برنامه با نام «زیبایی بی‌کرانه» سعید امیدزاده با موتورش به موقعیت‌های دیدنی هر منطقه رفته و آن‌ها را به مخاطبان معرفی می‌کند.

«زندگی بی‌کرانه» هم دیگر بخش مستند این برنامه تلویزیونی است که در آن شیما رئیسی و مسعود نیکدل، زوج گردشگر برنامه به داخل زندگی بومیان منطقه می‌روند و آیین و رسوم بومیان هر منطقه برای مخاطبان روایت می‌کنند.

«بی‌کرانه» در ۶۸ قسمت و طی بهار ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و راوی زندگی مردمان ساحل‌نشین جنوب کشورمان از غربی‌ترین نقطه خلیج فارس تا شرقی‌ترین نقطه دریای عمان خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *