رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الهویی: از وزن تاکتیکی خودمان خارج شدیم/ به مدل فوتبالی گل‌گهر پایبندیم

22:49 - 18 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۴۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهویی: از وزن تاکتیکی خودمان خارج شدیم/ به مدل فوتبالی گل‌گهر پایبندیم
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بخش زیادی از جامعه فوتبال درگیر اعتراض به داوری است و با هر سوتی، به داور اعتراض می‌کنند.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*برخی بازیکنان را به‌خاطر مصدومیت، محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم که این موضوع روی عملکرد ما تأثیرگذار بود. یک بار هنگامی که پرسینگ حریف خوب شکل گرفت و یک بار روی توپ سوم در حوالی زمانی که ذوب‌آهن به گل رسید، از وزن تاکتیکی خودمان خارج شدیم و آسیب دیدیم. کمی بدشانس بودیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های باکیفیت خودمان استفاده کنیم که آن‌ها را به‌راحتی از دست دادیم.

*با وجود همه این مسائل، مسئولیت کامل این شکست با من است. باید هفته گذشته را مرور کنم تا ببینم چه تصمیماتی گرفتم که با اصلاح آن، هفته آینده عملکرد بهتری ارائه کنیم و تناسب بهتری بین عملکرد و نتیجه داشته باشیم. عملکردمان مقابل ذوب‌آهن تناسبی با نتیجه نداشت و من در این بخش مقصر هستم.

*اگر ضربات سر یونس شاکری یا حسین نخودکار منجر به گل می‌شد، می‌گفتید چه تعویض‌های خوبی داشتید و گل‌گهر تعویض طلایی هفته را داشت. در زمان‌هایی به تغییر سیستم نیاز داشتیم و با تیمی بازی می‌کردیم که دنبال پاس‌ها و پرتاب‌های بلند بود. در این شرایط باید میانگین قدی تیم را در سطح قابل قبولی نگه داریم. به مدل بازی ذوب‌آهن احترام می‌گذاریم. با این حال هنگامی که نادر محمدی توپ را در هر جای زمین بلند پرتاب می‌کند، باید میانگین قدی تیم را حفظ کنیم.

*به داوران خسته نباشید می‌گویم و به نظرم عملکرد داور را باید ظرف ۹۰ دقیقه بسنجیم، نه با بررسی یک صحنه. ما از جامعه داوری حمایت می‌کنیم.

*محمد حسینی وینگر راست ذوب‌آهن بود و به او در پُست مدافع راست بازی دادم تا تهاجمی بازی کنیم. با این همه محروم و مصدوم می‌توانستیم به یک مدافع میانی در دفاع کنار میدان بدهیم تا بازی را ببندیم. به اندازه پیروز شدن موقعیت ساختیم، اما بدشانس بودیم یا دروازه‌بان حریف توپ‌های خوبی گرفت. ما دنبال کسب سه امتیاز از هر راهی نیستیم و به مدل فوتبالی گل‌گهر پایبندیم.

*در ۹۰ دقیقه کدام تیم بیشتر به داوری اعتراض کرد؟ صحنه‌ای اتفاق افتاد که بازیکن حریف روی زمین افتاده بود، اما بازیکنان ذوب‌آهن حاضر نشدند توپ را به بیرون بزنند و برای گلزنی از روی ضدحمله تلاش می‌کردند. با این حال هنگامی که توپ را گرفتیم، آن را به بیرون زدیم. ما می‌خواهیم زیبایی فوتبال را به مردم نشان بدهیم.

*پیروزی‌ها و شکست‌ها می‌آیند و می‌روند به‌صورت نقطه‌ای به مسیرمان نگاه نمی‌کنیم و توجه ما به برآیند بلندمدت کار است. می‌خواهیم در پایان فصل به موقعیتی که از لحاظ کیفیت فنی می‌خواهیم، دست یابیم. بخش زیادی از جامعه فوتبال درگیر اعتراض به داوری است و نیمکت‌نشینان و بازیکنان با هر سوتی، به داور اعتراض می‌کنند. ما کمترین اعتراض را به داوری داریم و در این سه سال، بیشترین ظلم به ما شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *