ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز/ تردد روان در آزادراه قزوین-رشت

10:11 - 13 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۶۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز/ تردد روان در آزادراه قزوین-رشت
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

خبرگزاری میزان - رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

روشنی افزود: در محور‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی تشریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را محور قدیم خرم آباد - پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور‌های دارای انسداد فصلی نیز لاسم - ارجمندوازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال اعلام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *