رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع ۹هزارو ۳۰۷ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان خراسان رضوی

22:16 - 12 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۶۲۷
توزیع ۹هزارو ۳۰۷ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان خراسان رضوی
مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی گفت: خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان خراسان رضوی علاوه بر دریافت ۹ هزارو ۳۰۷ بسته معیشتی کمک نقدی موردی و مستمر هم در یافت کردند.

خبرگزاری میزان - جانفدا مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد:با توجه به اینکه ارائه خدمات حمایتی و کمک‌های مادی به خانواده زندانیان نیازمند تکلیف سازمانی و اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان استان می‌باشد، در سال ۱۴۰۱ حمایت‌های مادی این مجموعه در قالب بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی موردی و مستمر به خانواده زندانیان بی بضاعت اختصاص یافت.

جانفدا ضمن تاکید بر لزوم رفع نیاز‌های مالی و معیشتی اولویت دار خانواده زندانیان گفت: در سال گذشته علاوه بر توزیع ۹هزارو ۳۰۷ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۵ میلیون رالط، ۳هزارو۱۴۲ مورد کمک نقدی موردی به ارزش ۷ میلیارد رالو و ۳هزارو ۸۶۲ مورد کمک نقدی مستمر به ارزش ۸ میلیارد رالو نیز به خانواده زندانیان در استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی توجه ویژه به وضعیت اقتصادی خانواده زندانیان، مساعدت در امر تحصیل فرزندان زندانیان و تلاش در راستای اشتغال و خود کفایی خانواده‌ها را از دیگر اموری برشمرد که توسط انجمن حمایت از زندانیان استان انجام گرفته است. 

انتهای پیام/


برچسب ها: خراسان رضوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *