رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ثبت ۴۲۰ میلیون تردد نوروزی در کشور

19:59 - 12 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۶۲۱
ثبت ۴۲۰ میلیون تردد نوروزی در کشور
فرمانده انتظامی کشور از ثبت ۴۲۰ میلیون تردد نوروزی در کشور خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال ۴۲۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های کشور انجام شده است.

خبرگزاری میزان - سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه پس از بازدید از واحد‌های مختلف فراجا، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ۴۲۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های کشور انجام شد، گفت: علی‌رغم افزایش تردد‌ها در کشور خوشبختانه تلفات و جان‌باختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای نسبت به سال قبل کاهش یافت.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز حجم تردد‌ها افزایش یافت، اما با تلاش همکاران و کمک فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه خوشبختانه کاهش تصادفات و کاهش تلفات را شاهد بودیم.

رادان با اشاره افزایش کشف و برخورد با سارقین نسبت به مدت مشابه سال قبل، تأکید کرد: قطعا در سال پیش‌رو مقابله با سارقین و جلوگیری از سرقت جزو برنامه‌های اصلی ماست.

رادان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای مردم در مقابله با سرقت با رعایت یک سری نکات، سهم بیشتری پیش‌بینی کرده‌ایم، بیان کرد: برخورد با بامعتادین متجاهر را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *